Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Smultronhjärta skrev 2009-10-05 21:23:40 följande:
    Åh jag tyckte de var jättefina..Randiga velour i grått och lila med matchande jacka i svart med lila foder i luvan ska nog få flytta hit
    joo visst var dom fina, men nån annan färg hade varit finare typ lila och orange men sååå vågade är inte lindex
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    sarismaris skrev 2009-10-08 19:58:08 följande:
    Men åååh... Nu är jag shoppingsugen igen! Jag som inte skulle handla nå mer kläder till barnen den här månaden.. Men stora tjejen fyller ju år i november, så hittar jag nåt till henne kan hon ju få det i present..  Och minstingen blir ju faktiskt 1½ om 5 dagar. Visst måste man få lite kläder i present då också?? Är sugen på den här:www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=673...Men va synd att det inte är som ett set med tillhörande leggings till, det brukar det ju va till klänningar av den sorten!Är helt inne på lila nu, och hoppas på nåt mer lila i Mumin-serien på barnavd! Gillar inte de tröjorna som kommit hittills sådär jättemycke.. Kanske den ljuslila med Lilla My..
    sååå himla fiina mumin till baby!! underbara! de printen som kommit i bodysar var ju bara såå fina!! dom skulle jag vilja ha i tröja till störra barn
  • Buttelina
    Bobbenn skrev 2009-10-10 12:12:47 följande:
    Inte troligt... :SJag efterlyser med grönt till flickor
    ja och jag orange/lime eller turkos till pojkar. hehe lär inte hända
  • Buttelina
    Bobbenn skrev 2009-10-12 15:48:32 följande:
    10% på hela köpet fick jag hem. Beställde åt mig för första gången sen dottern föddes. Det behövs kan jag lova. Går typ i trasor men ungen e ju snygg iaf
    blää 10% är ju inget
  • Buttelina
    Bobbenn skrev 2009-10-12 16:25:51 följande:
    lite är det ju
    inte så man rusar till affären direkt
  • Buttelina
    Bobbenn skrev 2009-10-12 16:33:22 följande:
    hm
    jaså haha jag trodde det var lindex hm brukar vara snåla med rabatter
  • Buttelina
    Mitt livs lycka skrev 2009-10-15 13:40:32 följande:
    Någon som vet om t3b2 fungerar med kupongen?? Eller är det FÖR bra för att vara sant?!
    i butik funkar det
  • Buttelina
    Finesse skrev 2009-10-15 21:44:25 följande:
    va f*n!!! jag kom hem nu.. efter att ha storhandlat på lindex.. å sambon ger mig posten.. 25% på ett helt köp! Imorron är det jag som bär tillbaka grejerna å ska ha 25%.. det borde man väl få??
    klart!!
  • Buttelina
    iAnnaMaria skrev 2009-10-26 15:47:35 följande:
    Vad var det för flickigt med dom? Dom kan mina pojkar absolut ha!
    rynk på fickorna!! jag är väldigt unisex men rynk... nä tack
  • Buttelina
    Hallontårta skrev 2009-10-27 12:20:12 följande:
    Jag testar att fråga er innan jag mailar polarn & pyrets kundtjänst: Vet ni, eller hur skulle ni ha gjort, med "skärmen" eller vad man ska kalla den, i fram på mössan. Den sitter uppfäst med två trådar på vardera sida, tror ni man kan ta bort dem för att kunna fälla ner "skärmen" eller förstör jag mössan då?? :> Det kanske är meningen att man ska ta bort dem?! Det är denna:www.polarnopyret.se/Shop/Product/ProductDetai...
    varför ska du ta bort dom? meningen är väl att den ska vara så den kommer ju inte stå rakt ut, utan den kommer ramla ner över ögonen
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9