Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Sommarpresent skrev 2009-10-28 09:11:52 följande:
    Jag antar att de menar hon på Lindex hemsida. Tyckte det skulle vara intressant att höra vad folk som klagar väger... Alldeles för mycket? Eller är det avundsjuka? Skitsamma egentligen. Strunta i hur mdellen ser ut och titta på klänningen istället. Det är väl det som är det intressanta?
    vad är ditt problem? klart man tittar på modellen, hon bär ju klänningen. jag tycker också hon är för smal. varför skulle man vara avundsjuk på en FÖR smal person?
    Sommarpresent skrev 2009-10-28 09:06:22 följande:
    Ni som klagar på modellen hur mycket väger ni egentligen?
    vad f*n har det med saken att göra?
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    solstrålen 76 skrev 2009-10-28 23:13:43 följande:
    vad tycker ni kan man ha kläderna (rödmumintröja och randigabyxorna) på bild 31 i bildtråden, till en liten kille eller är det för tjejigt
    KLART en kille kan ha det {#lang_emotions_sunny}
  • Buttelina
    sarismaris skrev 2009-11-07 17:01:49 följande:
    Halva rea-priset? Nu??
    jepp hos oss också. stog och höll i ett set med jacka och vindbyxor som skulle gå på 150kr för hela settet
  • Buttelina

idag shoppade jag halva reapriset

blev två tunikor i julkapp till min mamma för 125kr {#lang_emotions_surprised} ordpris 500
    tunika till mig för 80kr
    en muminpyjamas för 50kr
    flera strumpor för 10kr/st och
    en body till en kompis för 24kr

biiiiillilgt

• Buttelina
    Marty1980 skrev 2009-11-10 21:41:00 följande:
    Vad har ni för kläder på era barn på dagis nu innan snön har kommit och det är blött och kallt ute. JAg har köpt Fix vinterjackan o byxorna till och tänkt han ska ha dem nu vinter. Han har även ett ofodrat regnställ från Didrikson i stl 110 (han har 104 i vanliga fall). Idag hängde det en lapp på dagis att hans regnjacka är för liten och när jag frågade dem sa de att det var när de skulle ta på det över ytterkläderna. Behöver man ha regnkläder över fixkläderna eller hur gör ni? Jag trodde ju att det var det som var vitsen när man köpte så dyra kläder att man skulle slippa flera olika lager över eller?
    du kan säkert kolla på tvättlappen vad där är för vattenpelare. är där över 3000 så är det ganska regntäta, du kan även impregnera dom om det behövs. satsa nästa år på vinterkläder med bra vattenpelare
  • Buttelina
    Anna i Skåne skrev 2009-11-15 22:25:52 följande:
    Ah, vad bra. Det var inte så jag uppfattade det när jag läste.
    inte jag heller! det är ju perfekt
  • Buttelina
    karmasus skrev 2009-11-16 12:38:28 följande:
    Om man köper tidningen Femina får man en 50-kr att handla för på Lindex. Internet: U39003Gäller from 19 november till 31 december
    hmm om jag köper på den koden på nätet kan dom väl inte kolla om jag köpt en tidning eller inte {#lang_emotions_dreamer}
  • Buttelina
    iAnnaMaria skrev 2009-11-17 16:18:08 följande:
    wiiihooo nu har den fina bamse bodyn kommit i icke rosa också :P. Vet någon om den finns i tröja i denna färg också?www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=701...
    åh den får det bli till min kompis som ska göra kejsarsnitt på torsdag {#lang_emotions_sunny}
    hoppas att den kommer i killtröja med!
  • Buttelina
    Hejpådig skrev 2009-11-19 09:38:45 följande:
    har du kombinerat rabatter?, vilka i så fall? tänkte också beställa =)
    U39003 50kr
    LC9473 50kr vid köp för 150kr
  • Buttelina
    Lilaa skrev 2009-11-19 22:54:27 följande:
    Hur länge har man bytesrätt? Beställde jeans till dotter imorse som jag tänkte hon skulle få i julklapp men är osäker på storleken. Kan jag byta dom i dec om de inte passar?
    30 dagar om det inte var rea
  • Buttelina
    charmmiss skrev 2009-11-23 10:15:36 följande:
    var det inte någon som hade handlat för rabattkupongen där man får 50kr rabatt vid köp över 150kr och fått rabatt för varje 150.Handlade igår för 800kr och jag fick bara 50kr rabatt, sa att i en annan butik så fick man rabatt för varje 150kr, men hon sa att den expediten måste ha gjort fel för så var det verkligen inte.Någon mer som handlat och fått mer än 50kr i rabatt?
    ja så gällde det här med
  • Buttelina
    charmmiss skrev 2009-11-23 15:50:12 följande:
    vad var det som gällde, att du bara fick 50kr i rabatT?
    japp
  • Buttelina
    ÖNadja skrev 2009-11-24 19:56:07 följande:
    Hjälp!Ja va å köpte 3 velourbyxor "ta 3 för 2", kastade kvittot också va dom för små!Imorrn ska min mormor in till stan och tänkte lämna tillbaka/byta byxorna åt mej, går det utan kvitto?Fick även hem en 50 kr rabatt, går det att kombinera med ta 3 för 2?
    ja det går att byta utan kvitto även lämna tillbaka.. men har de varit nedsatta så får ni bara reapriset tillbaka..

50kr rabatten vet jag inte om den går att kombinera men jag tror det
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9