• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Tina83
    ängeln83 skrev 2009-10-03 10:03:22 följande:
    Klart en kille kan ha dom, lila är min favoritfärg på sonen.
    snygg tröja!
  • ängeln83
    Tina83 skrev 2009-10-03 10:47:57 följande:
    snygg tröja!
    Ja den är underbar
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • Bobbenn
    Ruso skrev 2009-10-02 21:43:29 följande:
    Har inte kollat bland er... men finns det några affärer som fått in matchande lila strumpor till Bamse kläderna?
    Jag har köpt
    22/3-08 föddes mitt livs stora kärlek.
  • Bobbenn
    Lantani skrev 2009-10-03 08:19:05 följande:
    Nu vill jag höra med er vad ni tycker. Köpte de jeansen med mudd och rött band i midjan med stjärnor, stjärna på fickorna bak och verkligen älskar de jeansen på min lilla smalis.Har sett att de även finns som svarta jeans med lila istället för rött. Tror någon hade lagt upp bild i bildtråden på dem.Kan en kille ha dessa eller är för flickiga?
    Kolla min blogg. www.zoozan.blogg.se
    22/3-08 föddes mitt livs stora kärlek.
  • Lantani

Så sur blev jag, fanns såklart bara 92 opch uppåt kvar, typiskt nog, men blev en del annart isåtället, som kommer ut i bildtråden ikväll tror jag.

• Ruso

synd jag inte läste här innan jag köpte jeans till sonen, ville ha muddjeans och det var inte så lätt... köpte med resår, ett par gråsvarta från Lindex och ett par blåa från Kappahl.... kom inte ens på att titta på tjejsidan!!

• ängeln83
    Lantani skrev 2009-10-03 14:35:01 följande:
    Så sur blev jag, fanns såklart bara 92 opch uppåt kvar, typiskt nog, men blev en del annart isåtället, som kommer ut i bildtråden ikväll tror jag.
    Skulle du ha 86?
    Dom är ju ganska små i storlek, jag har köpt 104 till sonen som annars har 92/98 i byxor.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • Wilmis07

Ser att ni pratar dom kanonsnygga jeansen,jag tog stl 104 till min tjej som annars har 86/92 i jeans. Dom är absolut inte för stora på henne.

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Lejån

Försökte spana efter de omtalade jeansen på hemsidan men hittade inte, finns de inte där eller är jag dålig på att leta?

längtar efter sommar & sol
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9