• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • maadicken

vet någon om man kan plocka bort något från beställningen på HM? den ska inte skickas förrän om några veckor, och jag beställde igår.

mycket rea där nu förresten

(¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • anette 81
    maadicken skrev 2009-10-03 20:40:42 följande:
    vet någon om man kan plocka bort något från beställningen på HM? den ska inte skickas förrän om några veckor, och jag beställde igår. mycket rea där nu förresten
    ja du loggar in på dina sidor o där kan du ta bort
    Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
  • maadicken
    anette 81 skrev 2009-10-03 20:41:18 följande:
    ja du loggar in på dina sidor o där kan du ta bort
    tack!  fixat
    (¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Line80
    maadicken skrev 2009-10-03 20:40:42 följande:
    vet någon om man kan plocka bort något från beställningen på HM? den ska inte skickas förrän om några veckor, och jag beställde igår.mycket rea där nu förresten
    ja du kan både lägga till nya kläder eller ta bort det du har.. så länge inte ordern skickats. mina sidor---> olevererade varor.
    Mamma till Nicole 2002 & Colin 2005
  • solstraalen

Min grabb är typ 90cm och vi har 98 på jeansen, dom sitter super! När han är 98 så är dom nog på gränsen till för små, om inte försmå faktist.
    Så jag tror på jeans, men korta i strl.

• solstraalen

Fast lite kul är de med Lindex.
    Köpte ett par mörkblå jeans som hade en stor mjuk mobil hängades i kedja på sig, dom är är jäääääääääättelånga. Har 92, men grabben kan tälta i dom

• iAnnaMaria
    solstraalen skrev 2009-10-03 21:15:23 följande:
    Min grabb är typ 90cm och vi har 98 på jeansen, dom sitter super! När han är 98 så är dom nog på gränsen till för små, om inte försmå faktist. Så jag tror på jeans, men korta i strl.
    Min son är också 90. Har 98 på dom. Konstigt det där med storlekar för mina är inte alls för små på honom :O.
    Och dom sitter ju ganska baggy också.
    Olika längd på samma storlekar kanske?? Så är det ju med velourbyxorna på lindex...
  • maggan75
    iAnnaMaria skrev 2009-10-03 22:08:11 följande:
    Min son är också 90. Har 98 på dom. Konstigt det där med storlekar för mina är inte alls för små på honom :O.Och dom sitter ju ganska baggy också. Olika längd på samma storlekar kanske?? Så är det ju med velourbyxorna på lindex...
    Eller så har barnen olika längd på benen .... bara för att barn är lika långa finns det ju andra saker som skiljer  ..
  • iAnnaMaria
    maggan75 skrev 2009-10-03 22:12:56 följande:
    Eller så har barnen olika längd på benen .... bara för att barn är lika långa finns det ju andra saker som skiljer  ..
    Jo sant...
  • AochJsMamma

ser att ni snackar om mina älsklings jeans, eller sonens då-...har har 92 på sina och är ca 79 cm lång, sitter som gjutet! ÄLSKAR dem..är ju så fina!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9