Inlägg från: Februarii |Visa alla inlägg
  • Februarii

Någon som sett en Getingspindel

Mandragora skrev 2009-09-02 21:40:59 följande:
    Om någon anser samma sak om din katt / hund / häst är det alltså okej att döda?
    Jag gillar inte små hundar, usch.

Du har ingen sån du kan trampa på, ts?
  • Februarii
    Snuttjulla skrev 2009-09-02 21:52:46 följande:
    en hund/katt är väl för sjutton gubbar inte samma sak som en spindel? En hund är en hund, och en katt är en katt, de fyller sitt syfte gemtemot människan på ett annat sätt än spindlar. skulle vilja se den spindel som kan hämta tidningen, eller leka apport, eller leka med nystan, eller jaga möss. eller nej förresten, den vill jag inte se. jag vet att spindlar är jättebra djur, och håller skadedjur borta, men varför ska det komma nya arter till sverige? Vi har redan, om jag inte missminner mig över 3000 olika arter i sverige. Men visst, jag är inte särskilt förtjust i katter eller hundar heller, ge mig en ska jag trampa lite på den... *retas* (nää, skulle aldrig göra det, bäst att förtydliga det genom att skriva rakt ut att jag aldrig skulle det)
    Men det finns ju människor som har spindlar som husdjur, även om det inte är denna slags spindel. Men de är inte lika mycket värda som andra husdjur för att de inte kan hämta tidningen?
  • Februarii
    Mandragora skrev 2009-09-02 21:56:32 följande:
    Fan. Vi som inte ens har tidning - katten och hunden har inte en chans!
    Djurplågare. Du vet, du borde trampa på dem.
  • Februarii
    Mandragora skrev 2009-09-02 22:03:01 följande:
    Tyvärr är det snarare katten som alltid skall hålla på att trampa på mig. Särskilt magen.
    Naturligtvis, du hämtar väl inte heller tidningen. Du leker antagligen inte med nystan eller jagar möss heller *fnys*.
Svar på tråden Någon som sett en Getingspindel