• Maddex

Men hallå. Hur tänker idioterna

ursäkta! det är sånna som dig som borde lära sina barn att man inte gör så, det är såna ungar som dina som mobbar andra, enbart rätt tycker jag... UPPFOSTRA DIN SON istället!

• Maddex
    Millan83 skrev 2009-09-03 18:07:15 följande:
    det är lite som att säga att bara för att det sker en gång är det ingen fara! är det så??ett slag är inte misshandel?en hink vatten över kläderna är ingen fara?? nja.. nu är man ute och cyklar om man säger så! man får väl vara glad att pojken reagerade och sa till efter första gången! vem ska behöva utstå behandling man inte mår bra av??
    håller med dig fullständigt! stackars barn
  • Maddex

asså förlåt men jag kan verkligen inte förstå hur du tänker, om duu ens gör det..? Tänk om det hade varit din son?! Mest nyfiken hur sånna människor som du tänker

• Maddex

Anonym (löjligt) skrev 2009-09-04 08:38:22 följande:

haha
    du e ju enbart sjuk ju!
  • Maddex

Linda Ligist skrev 2009-09-04 12:55:13 följande:

Visst kan det vara mobbing att kalla någon för saker. Men jag tycker också att föräldrar kan lära sina barn att vara lite hårdhudade.
    assånärligt talat du kan inte ha många hästar hemma som resonerar så korkat.
  • Maddex

jag hoppas för din sons skull att han lär sig vett och etiket någon gång för någon gång kommer han gå på fel människa , någon som faktiskt KAN säga ifrån och kanske när han är äldre och då kanske det inte slutar så himla roligt, mobbing blir värre ju längre man tillåter det hålla på vilket du gör och mobbing hos dom större grabbar är det inte bara massa ökennamn det slutar med våld och vapen, och det är tack vare sånna föräldrar som dig. Gud straffar snabbt, tycker det är synd att din son ska behöva lida för att hans korkde mamma inte lärt han vad som är rätt eller fel beeteende.

• Maddex

Anonym (Mamma) skrev 2009-09-04 13:09:36 följande:

Är det ok att säga så till någon?
    ja det tycker jag när någon resonerar så där! Specielt när det gäller våra barn!
  • Maddex

Linda Ligist skrev 2009-09-04 13:45:18 följande:

Gud straffar snabbt??? Oj, och hon är korkad också? Jag tror att du nog menar väl och vill att människor ska vara fina mot varandra, men eh, på en antimobbingkampanj kanske du inte kommer att få jobb...
    har jag ansökt om jobb som det eller?
  • Maddex

TILL ALLA som säger att barn ska tåla mer och att dom är ligister!. Vems problem är det egentligen, det är ju vi vuxnas fel som inte gör vårt jobb som förälder ordentligt, T.EX lära våra barn rätt och fel, det är ju vi som är förebilder. SLUTA! skyll på barnen klart som fan barn blir som dom blir när dom är små och prövar gränserna. Det börjar med ökennamn, sno tuggumin,palla äpplen, men alla har vi gjort något alla är inte guds bästa barn och då är det vår plikt som förälder att säga att DET ÄR FEL!. Istället för att prata skit om såna problem TA itu med problemet istället. NI kanske kan ta pekfingret och peka på er istället för det är DÄR problemet ligger.

• Maddex
    Anonym skrev 2009-09-06 10:20:58 följande:
    Va jag hålle rju med dig, jag skrev ju så bara för att accenturera problemet med synen om att de å ena sidan ska tåla mer och å andra sidan gnäller folk på att ungarna blir ligister.
    [/cit
    Anonym skrev 2009-09-06 10:20:58 följande:
    [citat]
    Va jag hålle rju med dig, jag skrev ju så bara för att accenturera problemet med synen om att de å ena sidan ska tåla mer och å andra sidan gnäller folk på att ungarna blir ligister.
    Mmm men jag skrev det till dom som känner så var inte menat till dig så.
  • Maddex
    Maggis skrev 2009-09-06 10:31:15 följande:
    Fast förhoppningen om att anonym inte hade barn själv var väl ändå rätt personligt menat? Tycker du ska ta och tagga ner lite nu. Jag förstår att du känner starkt i ämnet men det innebär inte att du får vara hur otrevlig som helst i det du skriver.
    jag har väl rätt och utrycka mig på det sättet jag vill. sen om du tycker att jag uttrycker mig otrevligt det får stå för dig då.
  • Maddex
    Maggis skrev 2009-09-06 10:42:23 följande:
    Visst har du det. Men det rätta här hade väl varit att ge anonym en ursäkt istället för att fortsätta ha taggarna spretande rakt ut (för att hoppas att någon inte har barn är faktiskt en ganska otrevlig förhoppning oavsett om du tycker det själv eller inte). Faktiskt så uppför du dig på precis samma sätt som de du fördömer; du ikläder dig samma roll som en mobbare gör. Ganska ironiskt, inte sant?
    jätte ironiskt!
Svar på tråden Men hallå. Hur tänker idioterna