Men hallå. Hur tänker idioterna
ursäkta! det är sånna som dig som borde lära sina barn att man inte gör så, det är såna ungar som dina som mobbar andra, enbart rätt tycker jag... UPPFOSTRA DIN SON istället!
ursäkta! det är sånna som dig som borde lära sina barn att man inte gör så, det är såna ungar som dina som mobbar andra, enbart rätt tycker jag... UPPFOSTRA DIN SON istället!
asså förlåt men jag kan verkligen inte förstå hur du tänker, om duu ens gör det..? Tänk om det hade varit din son?! Mest nyfiken hur sånna människor som du tänker
Anonym (löjligt) skrev 2009-09-04 08:38:22 följande:
Linda Ligist skrev 2009-09-04 12:55:13 följande:
jag hoppas för din sons skull att han lär sig vett och etiket någon gång för någon gång kommer han gå på fel människa , någon som faktiskt KAN säga ifrån och kanske när han är äldre och då kanske det inte slutar så himla roligt, mobbing blir värre ju längre man tillåter det hålla på vilket du gör och mobbing hos dom större grabbar är det inte bara massa ökennamn det slutar med våld och vapen, och det är tack vare sånna föräldrar som dig. Gud straffar snabbt, tycker det är synd att din son ska behöva lida för att hans korkde mamma inte lärt han vad som är rätt eller fel beeteende.
Anonym (Mamma) skrev 2009-09-04 13:09:36 följande:
Linda Ligist skrev 2009-09-04 13:45:18 följande:
TILL ALLA som säger att barn ska tåla mer och att dom är ligister!. Vems problem är det egentligen, det är ju vi vuxnas fel som inte gör vårt jobb som förälder ordentligt, T.EX lära våra barn rätt och fel, det är ju vi som är förebilder. SLUTA! skyll på barnen klart som fan barn blir som dom blir när dom är små och prövar gränserna. Det börjar med ökennamn, sno tuggumin,palla äpplen, men alla har vi gjort något alla är inte guds bästa barn och då är det vår plikt som förälder att säga att DET ÄR FEL!. Istället för att prata skit om såna problem TA itu med problemet istället. NI kanske kan ta pekfingret och peka på er istället för det är DÄR problemet ligger.