Inlägg från: LjubaviMoja |Visa alla inlägg
  • LjubaviMoja

tik blöder efter valpning

kokulan skrev 2009-09-04 00:01:17 följande:
    Fy vilket trist svar!
    Ja verkligen ,människan kan säkert inte svaret själv men jävlas är h*n bra på som många andra här på FL.
    Att bli far är inte svårt, däremot att vara det
  • LjubaviMoja
    ModestyB skrev 2009-09-04 13:02:30 följande:
    Är det att jävlas att hävda att en person borde haft koll på det mest grundläggande långt innan hon parade sin tik. En akut livmoderinflammation som kräver kastrering kan yttra sig på precis samma sätt. Det hade hon vetat om hon gått en uppfödarutbildning-eller åtminstone ringt en veterinär istället för att fråga Familjeliv som inte direkt är fullproppat av hundkunnigt folk.
    Äh lägg ner va..saken är redan gjord man kan försöka att hjälpa istället med frågan som ställs så ja det är för att jävlas och du är bara en utav dom.
  • LjubaviMoja

Oj nu började ännu fler moral tanter ta till sig modet och provocera och spy galla nu mår ni bra va? att hävda sig vara bättre än alla andra är jo såååååååååå kul.

• LjubaviMoja
    tinkerbell skrev 2009-09-04 15:57:39 följande:
    ja med sånna som du som uppmuntrar dessa oseriösa uppfödare så måste vi moraltanter finnas oxå.varför ska vi då ha bra uppfödare som gör allt för att bidra till sin ras,,ja visst varför ska inte då alla avla på sina djur,,just för att de inte vet vad de håller på med,man ska inte föda upp om man inte kan,,man ska inte heller skaffa barn om man är missbrukare eller inte kan ta hand om de,,vad är det som är konstigt med dessa kommentarer..ljubavi moja=min kärlek,,du vet väl att vi har rätt...
    Alla gör som dom vill inte mitt att lägga mig i TS har knappast frågat om vad ni tycker om denne utan ställde en vanlig jäkla fråga som ingen tycks ha svar på utan bara en massa provocerande svar som vanligt. Jag ger upp tänker inte ge er mer tid att njuta över hur perfekta ni er.
  • LjubaviMoja
    Vision400 skrev 2009-09-04 19:01:01 följande:
    Ja men om man söker hjälp på äment, är FL rätt ställe att fråga då?
    Varför skulle det inte vara det? Finns väldigt många kunniga och bra människor här oxå dock väldigt få då de ej vågar svara pga sånna som sen ska hoppa på dom med provocerande svar så som "a men hur fasiken kan du hjälpa sånna?" osv.

Tycker att det är väldigt syd att folk inte ens våga ställa en fråga här av rädsla att bli påhoppade, om ts är oansvarig har inget med saken att göra tiken har jo redan valpat varför inte bara hjälpa istället om man kan? för vrida tbx tiden kan man inte.
  • LjubaviMoja
    Vision400 skrev 2009-09-04 19:06:30 följande:
    Om min tik haft de symptom som visas hade jag ringt närmsta veterinär. Men det är jag det.
    Men eftersom ts inte verkar veta så mycket om detta så kanske hon inte vet att det kan vara något allvarligt därför så ställde hon frågan här istället. Men jag tror nog att ts redan ringt vid detta laget.

Tänker iaf inte döma människor jag inte känner men det är jag det.
  • LjubaviMoja
    Vision400 skrev 2009-09-04 19:26:00 följande:
    Har jag dömt någon?
    Det låter faktiskt lite dömande genom att lägga in vad att du hade ringt vetrinären,nästan som att ts är helt cluelessl men inte du för du är jo bättre än så. Alla är vi olika och som jag sa ts kanske inte ens vet om att det kan vara allvarligt men vet med säkerhet nu.
Svar på tråden tik blöder efter valpning