Varför skulle det inte vara det? Finns väldigt många kunniga och bra människor här oxå dock väldigt få då de ej vågar svara pga sånna som sen ska hoppa på dom med provocerande svar så som "a men hur fasiken kan du hjälpa sånna?" osv.Tycker att det är väldigt syd att folk inte ens våga ställa en fråga här av rädsla att bli påhoppade, om ts är oansvarig har inget med saken att göra tiken har jo redan valpat varför inte bara hjälpa istället om man kan? för vrida tbx tiden kan man inte.
Om min tik haft de symptom som visas hade jag ringt närmsta veterinär.
Men eftersom ts inte verkar veta så mycket om detta så kanske hon inte vet att det kan vara något allvarligt därför så ställde hon frågan här istället. Men jag tror nog att ts redan ringt vid detta laget.Tänker iaf inte döma människor jag inte känner men det är jag det.
Det låter faktiskt lite dömande genom att lägga in vad att du hade ringt vetrinären,nästan som att ts är helt cluelessl men inte du för du är jo bättre än så. Alla är vi olika och som jag sa ts kanske inte ens vet om att det kan vara allvarligt men vet med säkerhet nu.
Ok, jag ska omformulera mig:
TS ring veterinären eller gå en uppfödarutbildning innan du startar kennel.