Behöver tips och stöd
Jag har ett tips som fungerat på mig och alla andra som läste den tråden som startades förra året av en tjej.
jag och min man försökte få barn i över 5 år, gick igenom två utredningar där det konstaterades att det absolut inte var något fel på någon av oss. Så till slut kom vi överänns om att genomgå IVF. Vi åkte upp till Linköping och kom överänns om att starta efter sommaren ( förra året ) Jag fick hem alla recept o grejer för att ta ut senare.
I samma veva hittade jag en tråd som en tjej hade startat om Borago Jamsrot. Ett preparat om är välkänt som lite hjälpmedel från Hälsoteket. Tjejen som startade tråden hade använt det i 1 månad och blivit gravid.
Lite desperat som man var gick jag ner tror jag samma dag och köpte det, hände ingenting såklart och jag var lite irrterad när jag såg att i princip alla som provade lyckades på försöka försöket. Men sen hörde jag att det var viktigt att mannen tar Zinktabletter samtidigt som kvinnan tar Borago jamsrot. Så ner till hälsoteket och så körde vi dessa "tillskott" i en månad.
Otroligt chockad var jag när jag förstod att jag var gravid...vi hade försökt med allt i över 5 års tid och hade nästan gett upp hoppet.
Vår son är 9 månader nu och jag kallar det fortfarande för ett mirakel.
Det är värt att testa, det skadar i vilket fall inte:)