vi i linköping 1
Hej allihopa! Jag bor i Ryd här i Linköping och har en son på snart 1 år och väntar vårt andra barn som är beräknat till 29 mars
Hej allihopa! Jag bor i Ryd här i Linköping och har en son på snart 1 år och väntar vårt andra barn som är beräknat till 29 mars
Ni som är gravida, vilket mvc går ni på?
Jag går på storken och är supernöjd, gick där med sonen också. Har varit på Kvinnohälsan en gång när jag tog ut spiralen eftersom dom inte hade någon tid så pass fort som jag vill få ut den på Storken. Barnmorskan jag träffade var trevlig men jag tyckte det var så slitet och så mycket sjukhuskänsla över det hela. På Storken känns det så hemtrevligt och mysigt
Där vi bor i Ryd är det jättelungt. Vi bor på ryds allé och vårt hus ligger precis mot vägen till ryd centrum, uteplatsen är ut mot cykelbanan som går där. Vi har jättebra grannar och har haft det ända sedan vi flyttade hit för lite över 2 år sedan.
Som jag har uppfattat det så är det mycket lugnare såhär på "utkanten" av området, om man går in bland alla husen där du familjetrollet bodde tycker jag verkar vara mycket mer liv. Det enda man märker av här är alla studeneter som cyklar fram och tillbaka från universitetet varje dag och när de gör det på kvällarna på helgerna eftersom vi bor precis vid cykelvägen Men jag tycker inte alls att det gör nått när man hör dom tjoa påväg till kravall och liknande, lite roligt ibland