LittleMee skrev 2009-09-22 11:28:45 följande:
300 kr är ju billigt. Brukar annars ligga nämnare 400 kr.Var du på brännpunkt för att klippa topparna eller för helt nya frisyrer ? har du vid dessa tillfällen gluttat på andra kunder ? vad är din uppfattning om vad salongen har för åldersmålgrupp? Många frågar . Men jag vill inte bli besviken igen.
Jo jag har förstått att det är ganska billigt med 300 här, i Eskilstuna klipper man sig under 300 nästan överallt. Jag har ju som sagt bara varit där två gånger och det har varit två olika frisörer jag varit hos. Men när jag var där sist och satt och väntade så var det bara unga där, någon tonårstjej och en kille i 20-års åldern så jag tycker nog de verkar rikta sig till unga och då borde de ju vara duktiga på det också
När jag klippte mig första gången så klippte jag topparna och lugg till det. Andra gången klippte jag av ganska mycket på längden samt klippte upp håret rätt mycket, så lite olika har det ju varit

Om jag inte hittar något annat ställe runt den prisklassen (mest för att testa lite olika) så kommer jag nog gå dit igen. Känns inte värt att betala mycket mer för klippning, åtminstone inte om man inte ska klippa något särskilt vågat utan mest topparna.