Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

vi i linköping 1

ja det är fruktansvärt.... o inte kan man bara ligga i sängen heller

• Firstandhappy
    HöstHäxa skrev 2009-09-17 09:28:26 följande:
    Hoppas din dag blir bättre! Vet hur det känns när man bara vill gräva ner sig under täcket och glömma och skita i allt.
    ja det är precis det man vill, men man har ju 2 små som är beroende av en så det är bara att göra det bästa av skiten..
  • Firstandhappy

ligga o slicka damm under soffan o hoppas hitta någon gammal intorkad godis..

• Firstandhappy
    FamiljenLindwall skrev 2009-09-17 09:51:19 följande:
    japp hörn i hörn med änggårdsskolan 212 blir det
    den skolan ser jag nästan från mitt hus...
  • Firstandhappy

nyss hemkommen efter shopping på stan med klädgalen kompis... fyy faaaan va trött jag är, in o ut i varenda affär o kolla på varenda litet plagg!! hahahahah.. en annan är ju klar på 15 minuter ibland.. men skoj va det..

• Firstandhappy

nej barnen är mycket roligare att shoppa till... fast inte i 7 timmar..

• Firstandhappy
    MyPlace skrev 2009-09-18 20:42:06 följande:
    Oj, hihi de var mkt de.. ja skulle nog bli klar på 3 tror ja, beror ju helt på vem man har med sig ioförsig
    ja jag är ju sån att in o köper det jag ska ha, kollar lite o sen ut igen...
  • Firstandhappy
    LittleMee skrev 2009-09-18 21:28:50 följande:
    Nu vet jag inte hur det ser ut i plånboken men kan tipsa om en sida med billiga bodys i alla fall. De tar 29 kr för Pippi body www.lillamyran.se Har du reggat dig på Weledas sida? Hämtat ut paket på babyproffsen?
    wow det va billigt, lägger den sidan bland mina favoriter..
  • Firstandhappy
    LittleMee skrev 2009-09-18 21:39:50 följande:
    Reggar man sig på Weledas hemsida får man ett minikit. Babyolja, zink och kroppslotion. Dryga produkter som är i lagom storlek för skötväskan. Man binder inte upp sig för nåt och jag har aldrig fått reklam därifrån sedan jag fick Maxen. Ta en titt i Lillamyrans hemsida. De har ganska snygga bodys tycker jag.
    tycker de har jättefina kläder... som tur e så är ju intekläder till nyfödda så jättedyra, blir ju knappast billigare när dom blir äldre o sliter mer på dom..
Svar på tråden vi i linköping 1