Inlägg från: LittleMee |Visa alla inlägg
  • LittleMee

vi i linköping 1

MyPlace skrev 2009-09-17 12:28:10 följande:
    idag är en ren skit dag här, mkt tänkande och de gör en så nere som de bara går...Men har hunnit med att möblera om vardagsrummet, på älsklings begäran och så har Alma och ja varit ute och lekt i parken... nu är de snart dags för mat.. få se vad vi ska roa oss med i em.. känner för att dra täcket över huvudet , till på köpet börjar man bli förkyld med.... denna dag suger fett...hoppas ni andra har en trevlig dag
    Usch da... Vet inte vad som tynger ner dig så man kan inget göra.

Här är det lite bättre nu. Karln är föräldraledig så jag passar på och sköter Tradera. Sen ska vi nog iväg på långpromenad.
  • LittleMee
    Familjetrollet skrev 2009-09-17 16:42:11 följande:
    män är bra till mycket.du får gäna inboxa ditt alias
    Ha ha .

Tittade på dina kläder i bloggen, jätte söta. Men du syr mest flickkläder?
    Skorpan08 skrev 2009-09-17 19:20:24 följande:
    Tänkte bara tala om att vi nu är en till i familjen! Vi hade tid för igångsättning i tisdags kl 8 på morgonen. När vi kom dit var det 4 förlossningar igång så vi fick avvakta lite. Kl 12.15 är det våran tur, då tar dom hål på hinnorna och sedan går det undan. 17.42 är han ute, 4370 g och 52 cm lång. Så en stor kille blev det! Allt gick superbra och vi mår toppen. Fast jag är väldigt trött då jag hade svårt att sova där på sjukan.
    Grattis till pojken. Gud så liten och go han ser ut .
  • LittleMee

Puh. Bråkade med Maxen halva förmiddagen för han vägrade sova. Blev less till slut så jag tänkte att då får det vara, han fick gnälla bäst han ville för att han var övertrött. Nu badade vi precis och det var så roligt att klä på en trasdocka. Han var helt slut och brydde sig inte om när jag drog tröjan över huvudet, klippte naglarna och vände på honom fram och tillbaka. Nu ska det bli intressant att se hur länge han sover .

• LittleMee
    AllieF skrev 2009-09-18 14:11:22 följande:
    Bra att han lär sig det där nu! När han blir ungdom och vuxen så kommer han behöva vetskapen om vad som händer om man inte sover som man ska. Tala om för honom att han kommer känna sig mer än dubbelt så trött om han blir bakis i framtiden. haha ;)
    Jag ska hälsa honom det där . Förhoppningsvis blir han äldre och klokare så han förstår hur skönt det är att få sova
  • LittleMee
    playmate86 skrev 2009-09-18 13:20:02 följande:
    tänkte om någon här har pojk kläder i stl 50-56 som poassar nyfödda som ni vill skänka tar jag gärna emot sånt har taskig ekonomi nu csn bråkar som vanligt blir trött på det...
    Det var ju synd att jag redan har hunnit sälja det mesta han inte använder. Har lovat Allie lite grejer också. Men jag ska gräva fram lite så återkommer jag till dig.
  • LittleMee
    MyPlace skrev 2009-09-18 14:18:14 följande:
    Inte roligt alls, du förstår hur de är.. Har en tjeja på 3 år som börjar bli aningen trotsig.. så man får ha konflikter med henne varje dag,, inte kul men vad gör man..
    Ha ha... små barn små bekymmer, stora barn stora bekymmer.
  • LittleMee
    Familjetrollet skrev 2009-09-18 15:34:37 följande:
    haha.igår fick både maken och jag nog.när stora tösen illvrålade efter ett par byxor på ikano.hon gallskrek,kröp på golvet och tårarna bara spröt!ett nej är ett nej så hon fick gott ha sitt långa utbrott.vi struntade i att folk glodde.barn måste ha gränser.maken blev så arg att han skrattde till sist när tösen var som mest förbannadman kan inte få allt som man vill ha
    Det är ju helt rätt. Annars vore det guld att bara gnälla till för att få som man vill.
  • LittleMee
    playmate86 skrev 2009-09-18 21:26:19 följande:
    tyack alla som försöker hitta lite kläder till min lille så han har när han kommer jag kommer aldrig glömma detta....
    Nu vet jag inte hur det ser ut i plånboken men kan tipsa om en sida med billiga bodys i alla fall. De tar 29 kr för Pippi body

www.lillamyran.se

Har du reggat dig på Weledas sida?

Hämtat ut paket på babyproffsen?
  • LittleMee

Vet att de även säljer på Tradera ibland om man nu inte vill ha så många att frakten på 39 kr är värt det.

• LittleMee
    playmate86 skrev 2009-09-18 21:35:55 följande:
    inte hämtat ut från baby proffsen än.weledas har jag inte hört talas om och inte lillamyran heller
    Reggar man sig på Weledas hemsida får man ett minikit. Babyolja, zink och kroppslotion. Dryga produkter som är i lagom storlek för skötväskan. Man binder inte upp sig för nåt och jag har aldrig fått reklam därifrån sedan jag fick Maxen.

Ta en titt i Lillamyrans hemsida. De har ganska snygga bodys tycker jag.
Svar på tråden vi i linköping 1