vi i linköping 1
Ingen som vill hänga med till stan å ta en fika?
Ingen som vill hänga med till stan å ta en fika?
Leonard har 74/80 i kläder och 19/21 i strumpor (fast de är väldigt små tycker jag, så har faktiskt bröjat köpa 22/24 ibland).
Molly som fyller tre år i mitten av december har 104/110 i kläder.
Ni som testat p-stav, hur snart efter insättningen blev ni rekommenderade att vänta med samlag... en dag, en vecka, en månad???
Nej det var ju det jag tyckte var konstigt, att det inte stod något om det...
Jobbigt, ja här har man försökt å få tag på vårdcentralen sne kl 8 i morse.. men nu ber dem en bara att återkomma imorgon istället för telefonkön är full ???? jag skall ju ba ha numret till min läkare så jag vet hur det gick på röntgen.. skall man gå dit istället. trodde de skulle ha hört sig förra veckan, men inget än så länge. 7-10 dagar har det ju gått.. två veckor snarare...
Jag tyckte inte det var så mycket ungar ändå... hade nog fått för mig att det skulle vara mer ungar. Men det var många riskgruppsmänniskor där, gubbar och tanter som skulle vaccineras. Vi kom dit vid halv tre och kom nog därifrån vid halv fyra, så en timme totalt. Det var dock mycket mer folk när vi gick.
Här tog de i armen, så det är nog olika från vc till vc. Inga biverkningar här mer än att de var lite ömma runt stickhålet. Men inget som märkts av. Har varit med morfar och morbror hela dagen ochd et har då inte varit några sura miner.. däremot var Molly extremt trött nu när vi kom hem för en kvart sedan och stupade i soffan framför barnkanalen.
Leonard är fem månader och Molly är 2 år och 11 månader.
De fick i armen på Skäggetorp Vårdcentral.