Inlägg från: dinana |Visa alla inlägg
  • dinana

vi i linköping 1

LittleMee skrev 2009-09-19 11:08:40 följande:
    Samma här. Väger också runt 10 kilo mer än innan graviditeten. Har nog också blivit en del skräpmat då Maxen har sugit alla krafter man har haft i kroppen så man inte har orkat laga mat. Sen äter jag för sällan och då blir man svinhungrig och stoppar i sig för mycket. Då måste du ha varit ganska liten förut? Tycker inte alls att du är tjock eller ens mullig nu.
    Nja, men ganska mycket fetare än jag trivs med. Vägde 57 kilo innan graviditeten, sen gick jag upp till 85 kilo under graviditeten... och nu har jag kämpat mig ner till 67 i alla fall, varnere på 65 å vände... men men... sen gick jag upp igen.
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • dinana
    LittleMee skrev 2009-09-19 11:28:03 följande:
    Tja, spelar nog ingen roll vad andra säger. Man ska trivas själv.
    Japp precis... vet inte riktigt vad som är idelvikt och det spelar ju inte så stor roll, bara man mår bra själv. Man skall ju inte gå så mycket på vikten utan på vad som känns bäst.
  • dinana
    LittleMee skrev 2009-09-19 11:52:37 följande:
    Finns det fler frisörsalonger i Tornby förutom den på övervåningen?
    Humm, inte vad jag vet om... inte i Tornby i alla fall...
  • dinana

någon som vill ta en fika på ikano idag?? skall dit en sväng nu så hör av er på mobben i så fall... 0739170260

• dinana

skall eventuellt till stan ocksåå.. om det är bättre

• dinana
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-09-19 19:34:37 följande:
    Hej på er! Ser att ni startat en annan linköpingstråd! Jag kommer nog skriva lite smått här så får vi se vad som händer, ni vet ju hur det gick sist. Jag har fullt upp med mitt arbete och familjen. Arbetar just nu heltid men kommer gå ner till 75% eftersom Peter får vara kvar på jobbet Nathalie har nu gått på förskola i ca 1½ månad. Inskolningen gick inte som förväntat så hon går nu på en annan förskola. Anledningen till att vi bytte förskola vill jag inte tala om här. Hon trivs utmärkt på den förskola hon går på nu Ser att ni har pratat shopping, dags att börja köpa julklappar snart Vad ska ni pyssla med i helgen?
    Vad roligt att se dig här! Ja, vissa av oss tror jag tröttnade på att hänga i den gamla tråden då det var mest skitsnack där.

Kul att Nathalie trivs nu. Förskolan är inte alltid så rolig men Molly verkar trivas som fisken i vattnet... hon vill inte följa med mamma hem när jag skall hämta henne. Eller så beror det på att hon inte tycker om att vara hemma med mamma... *humm*

Japp, julshoppingen har man redan påbörjat.... Men sååå svårt att lista ut vad man skall köpa för något utan att avslöja det. Gaaah. I år skall vi fira julen med mina föräldrar.
  • dinana

Fick precis höra att någon stulit lampor från vår bil.... grrrr.... fan vilket område man bor i... kan folk inte skilja på vad som är rätt och fel här eller????? Känns som det börjar bli dags att flytta härifrån. Någon som vet om något bra ställe att flytta till...

• dinana
    playmate86 skrev 2009-09-19 21:03:53 följande:
    helt jävla sjuk folk har verkligen svårt att skilja på ditt och mitt..... så himla irriterande... vart bor ni då....
    skäggetorp, skattegården
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-09-20 08:19:09 följande:
    stiglötsgatan så klart*skratt*testa annars lambohov
    haha, nej tack, vi skall långt bort från skäggetorp. Lambohov, nja, är lite tveksam till det... men det blir ju nära till jobbet för sambon dock. Han jobbar ju i Mjärdevi. Tittade på en lägenhet där för ett tag sedan, i Mjärdevi då alltså... fast sambon var inte glad i att flytta dit.
  • dinana

Åh har hittat en overall till Leonard på Ebay som jag bara måste ha.. men hon som säljer vill inte skicka till Sverige... hur skall jag göra nu då.. =( Gaaah, dumma engelskmän!!!

Svar på tråden vi i linköping 1