Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-06 18:24:15 följande: tänkte fråga om du o jag ska ta en fika nån dag, tänkte kolla av läget lite med att plugga på moa på distans..
Jag tar gärna en fika med dig o svarar på frågor Säg när du kan, jag kan i stort sett när som helst eftersom mina älsklingshuliganer är på dagis
åh ja me vill plugga distans, i vår tänkte ja så ja kan spara lite föräldradagar måste kolla upp snaart eftersom anmälningarna går ut i mitten på november ja har lite vanliga gymnasieämnen att läsa kvar...Relgion ASamhäll ASvenska B *blä*Matte B men vill läsa Matte A igen förstjoo det va visst bara dom... sen får ja se....
Jag skulle aldrig klara att göra matte på distans, jag är väldigt trög i matte
Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-06 21:26:09 följande: ja jag kan ju nästan när som jag med, har wille på dagis mån, tis o tors, men jag kan skicka ett sms till dig så kan vi bestämma dag..
Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-06 21:53:13 följande: ja men vi kanske kan ta det på förmiddagen eller så, har wille på dagis mellan 9-14... så nånstans därimellan så kommer jag med bara Molgan..
Ja, det blir ju bra. Vill du komma hit eller ska jag komma till dig? För min del spelar det ingen roll.
Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-06 22:08:25 följande: absolut... eller om vi ska bestämma nu att om jag kan komma direkt efter jag lämnat wille vid 9... så kanske halv 10 eller nåt??
Ja, blir bra, lämnar mina barn 8.30, så jag är hemma.