Inlägg från: LittleMee |Visa alla inlägg
  • LittleMee

vi i linköping 1

playmate86 skrev 2009-10-06 17:08:51 följande:
    hitta en rolig sida så jag gjorde en saga om vincent
    Vad roligt. Vad är det för sida?

Tråkigt att du får vänta tills på fredag innan du får dina tabletter.
  • LittleMee

En fråga till er som pluggar... Går det ens att få ett slutbetyg för min del? Har fina betyg från gymnasiet men fick streck på idrotten så det blev bara samlad betygsdokument .

• LittleMee
    Firstandhappy skrev 2009-10-06 21:49:26 följande:
    samlat duger lika bra...
    Okej. Har aldrig haft problem när jag visat upp betyget för arbetsgivarna men det ser inte så bra ut när man har ett streck.
  • LittleMee
    Indratvillingmamma skrev 2009-10-11 18:44:04 följande:
    Hej hej! Undrar om man får hänga här lite? Vi flyttade till Linköping i höstas och bor nu i Lambohov. Vi bodde i Umeå tidigare så det var ju en ganska rejäl flytt om man säger så. Jag har i alla fall en sambo och två pojkar som är 4,5 år.
    Välkommen. Vi bor i Johannelund nu men flyttar till Lambohov nästa månad.
  • LittleMee

Idag har vi haft visning för en ganska rolig snubbe. Han hann knappt kliva innanför dörren så skulle han ha lägenheten. När han tog på sig skorna berättade han att han har en bekant här i närheten som rekommenderade området för honom. Anledningen? "There´s not many.... what do you call it here in Sweden? handikappad?" Vilken tomte.....

• LittleMee

Hur många Lambohovsbor kommer vi att vara efter nyår? Bor inte typ alla där redan?

• LittleMee
    Familjetrollet skrev 2009-10-11 19:25:53 följande:
    inte vi.maken vill flytta till lambohov,jag har delade känslor för att bo i lambohov pga omständigheter
    Jag förstår om du har minnen kvar från den tiden.... Dessutom var det väl inte så länge sedan ni flyttade ? Då kanske man inte har lust att göra det så snart igen. Ni trivs väl bra där ni bor nu.
  • LittleMee

Vi kommer nog också att trivas i Lambohov. Tror det är 3 av 4 lägenheter i den porten som ska flytta, så vi får hoppas att vi får bra grannar också.

• LittleMee

Nu vill jag byta vagn. Frågan är vilken vi ska välja. Är lite sugen på Brio Spin men tycker det är lite väl tidigt för honom att sitta framåtvänd. Vi lånade en Race när vi var på Ullared och han gjorde inte ett ljud ifrån sig under hela dagen där, så det kanske bara är jag som är övernojig.

När började era barn sitta framåtvänd?

• LittleMee

Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-12 10:36:14 följande:

Leo började sitta framåtvänd strax efter att han hade fyllt 1 år. Vincent började när han var 11 månader. Jag ville inte ha dem för tidigt framåt, men alla tycker ju olika o alla barn är olika
    Det där hjälpte ju jätte mycket. Nu får man ännu mer skuldkänslor tanken av det .

Jag är så less på våran vagn. Finns noll stötdämpning så ungen studsar i vagnen så fort man kör över små grus. Vill inte ens tänka på hur det kommer att bli i vinter. Känns lite onödigt att byta vagn nu och sedan i vår igen då vi har en ganska liten bil och det skulle vara skönt med en mindre sittvagn.
Svar på tråden vi i linköping 1