vi i linköping 1
Tråkigt att du får vänta tills på fredag innan du får dina tabletter.
En fråga till er som pluggar... Går det ens att få ett slutbetyg för min del? Har fina betyg från gymnasiet men fick streck på idrotten så det blev bara samlad betygsdokument .
Idag har vi haft visning för en ganska rolig snubbe. Han hann knappt kliva innanför dörren så skulle han ha lägenheten. När han tog på sig skorna berättade han att han har en bekant här i närheten som rekommenderade området för honom. Anledningen? "There´s not many.... what do you call it here in Sweden? handikappad?" Vilken tomte.....
Hur många Lambohovsbor kommer vi att vara efter nyår? Bor inte typ alla där redan?
Vi kommer nog också att trivas i Lambohov. Tror det är 3 av 4 lägenheter i den porten som ska flytta, så vi får hoppas att vi får bra grannar också.
Nu vill jag byta vagn. Frågan är vilken vi ska välja. Är lite sugen på Brio Spin men tycker det är lite väl tidigt för honom att sitta framåtvänd. Vi lånade en Race när vi var på Ullared och han gjorde inte ett ljud ifrån sig under hela dagen där, så det kanske bara är jag som är övernojig.
När började era barn sitta framåtvänd?
Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-12 10:36:14 följande: