vi i linköping 1
Tyck gärna till!
www.familjeliv.se/Forum-5-123/m47292157.html
www.familjeliv.se/Forum-5-123/m47292102.html
Tyck gärna till!
www.familjeliv.se/Forum-5-123/m47292157.html
www.familjeliv.se/Forum-5-123/m47292102.html
Jag har bott på T1, Valla, Tannefors (Drottningtorget!) och nu i Haninge. Där jag bor nu är det första som känts riktigt barnvänligt. Valla funkar nog rätt bra också, men mer åt Skogsfrid till isf. T1 var rätt lugnt, men för mycket gata och inte tillräckligt med natur. Lägenheten i Tannefors var jättecentral och det tjoades och hade sig varje helg, och låg precis vid gatan (däremot var det lugnt om man tänker kriminalitet och så).
Jag skulle vara i himmlen om jag kunde få bo kvar här ute, vare sig det blir Haninge, Vidingsjö, Ullstämma eller Blästad. Helt perfekt för barn. :) Flyttar jag härifrån så kommer jag återvända någon dag, det lovar jag!
GRATTIS SKORPAN!!! Så underbart söt han är, lilla parveln! Drygt 4kg, men han ser ändå så liten ut. =D Men det kanske är pappans händer som är stora? :) Åhh, jättestort grattis iaf och hoppas du kan få vila lite mellan varven. *kram*
Har också shoppat en del idag (andra dagen i rad). Härligt trött.
Missa inte Skavlan på SVT1 nu. =)
Ang frisörer så har jag varit hos några stycken. Var jättenöjd med en kvinna som jobbade på Hår & Sånt, men hon slutade. Sen gick jag till Studio Unique, en tjej som hette Therese, och jag fick faktiskt en väldigt fin frisyr, för 350kr. Det finns även en kille där som heter Roger som är duktig (sett på andras frisyrer). Jag har svårfixat hår, för det är ömsom jättelockigt (självlockligt), och ömsom ganska rakt, och man vet aldrig riktigt vart håret vill böja sig. Men jag är nöjd. :) Jag vågar mig inte på billigare frisörer...