Inlägg från: Anonym (humpf??) |Visa alla inlägg
  • Anonym (humpf??)

Hjälp! Tror jag fått framfall!!

Hej!

Jag tror jag fått framfall.

Det är 6 månader sen förlossningen, och de senaste veckorna har jag haft svårt att tömma urinblåsan helt och jag har kännt som en boll i underlivet.

Jag kollade idag, och där va nåt framför hålet så att säga..

Någon som fått framfall efter förlossningen, och vad har ni gjort??

• Svar på tråden Hjälp! Tror jag fått framfall!!
  • Anonym (humpf??)

Ja jag får väl ringa till min bm på måndag. Men va fan.. jag har haft så mycket problem efter förlossningen så jag pallar inte mer!!

• Anonym (humpf??)

ingen mer?

• Anonym (humpf??)

??

• Anonym (humpf??)

Men va 17! Jag har precis börjat träna och känner mig så peppad! Nu måste jag lägga av! jag har ju precis köpt nya skor och allt...

Tack för ditt svar, jag ska ringa på månad.

• Anonym (humpf??)

Har knappt kunnat sova inatt, jag är så ledsen att jag fått mer problem!

Nu känns det verkligen som om allt ska trilla ut, men det är säkert bara i huvet.

jag har knipt så det står härliga till.

Skulle egentligen gått på ett step pass nu, det som skulle bli så roligt.

Hoppas att jag får komma till bm snart!

• Anonym (humpf??)

Vad bra du sa det om att va kissnödig. Jag har tänkt tvärt om och inte gått på toa, för då tränar jag att hålla det inne...

Det har blivit lite värre och ser skummare ut.

Har fått tid till gyn om 2 veckor, vill ha det kollat nu!

Kniper som bara den!

• Anonym (humpf??)

Ringde en privat gyn idag och fick tid på torsdag. I och med min unga ålder tyckte hon det va viktigt att jag kom dit relativt snabbt, det tackar jag för!!

Tror nog inte det är så farligt, men man är ju livrädd för att allt ska ramla ut!

Vill gärna på step pass på söndag, så jag hoppas få grönt ljus på det.

Hör av mig när jag varit där på torsdag!

• Anonym (humpf??)

Haha! Ja jag blev helt paff när jag såg att det va skrivit i den!

Det va inte framfall, utan bara att det va "slappt" där. Knipövningar och gel med östrogen skulle göra susen.

Va väldigt duktig med knipövningarna i början, men jag glömmer bort de nu. Och går det ett par dagar så känner jag direkt hur det blir "tungt" därnere. Så jag får väl bara knipa på!

• Anonym (humpf??)

Jag är så jädra kass på att träna. Har inget intresse. Men jag ska se om jag kan komma igång med vattengympan nästa år. Är inte så übersnygg naken, så jag är inte bekväm på badhuset än. Måste jobba bort den tanken lite till :)

Svar på tråden Hjälp! Tror jag fått framfall!!