Inlägg från: Vickan I |Visa alla inlägg
  • Vickan I

Bugaboo-tråd nr 19

Joddan skrev 2009-09-21 22:02:45 följande:
    Hur länge kommer Bugaboo RED att säljas???
    Pratade med butik (Kidzshopen) idag om det och de sa att Sverige kommer få ca 125-150 st vagnar och när dessa är slut så är det slut helt enkelt, Strax över 500 st vagnar till hela europa.

Frågade även om syskonvagn och de sa att även de hört rykten om detta "på stan", men att Bugaboo ej själva bekräftat ngt sådant och att det inte ligger aktuellt än på ett tag i sådanafall. De skulle träffa representant för Bugaboo idag på em och fastställa det exakta priset för RED:en .
    (¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Vickan I
    Stargirl skrev 2009-09-22 17:44:04 följande:
    Jo syskonvagn är bekräftat av Bugaboo. På ett event de hade talade VD´n och sa att nästa år lanserars två nya vagnar varav den ena är en dubbel.
    Yes ! Härligt, vi som planerar sätta igång med syskonförsök till sommaren eller  något sådant !!!! Hon kanske missförstog mig och trodde jag menade för denna säsong då {#lang_emotions_undecided}...
  • Vickan I
    Bellbox skrev 2009-09-22 19:33:19 följande:
    *funderar på hur tanten i kassan på banken kommer reagera när jag säger att jag vill låna 18000kr för barnvagn & tillbehör*
    Hehehe sambon såg lite skeptisk ut idag med när jag sa jag ville ha typ 12000 till RED:en också .
  • Vickan I
    Fröken Småland skrev 2009-09-22 19:43:54 följande:
    Tänk så lite de vet om vad som är viktigt här i livet!
    Ja eller hur. Han sa att vi ju redan har en bugga, men hallå två heeeeeeeeeeelt olika vagnar ju !
  • Vickan I

OM man skulle gå och skaffa sig en RED, vilken färg på åkpåse tycker ni man kör på då? Har en son om det nu spelar ngn roll !

• Vickan I
    Stargirl skrev 2009-09-23 10:31:12 följande:
    RÖD passar perfekt med den röda bromsen och röda loggan.
    Ja eller hur! Men en vän sa att alla kommer tro jag drar en liten tös då {#lang_emotions_yell}! Men röd kan väl vara åt båda liksom, ja rosa med för den delen !
  • Vickan I

Sådär ja....då har buggaexperterna talat, kan jag säga det till min vän....

*Viskar* hon har en BRIO combi som hon haft till sonen och nu dottern och förstår inte varför jag vill ha en ny vagn öht då den buggan jag ha rrullar utmärkt fprtfarande, men hon förstår nog inte bara bättre stackarn, hahaha .

• Vickan I
    Asereht skrev 2009-09-23 10:42:21 följande:
    Du kan ju alltid kontr amed att "ja, och det är bara kvinnor som kör röda bilar".
    Ja sant! Dessutom ser han väldigt killig" ut och har alltid gjort och om ngn skulle tro han var en liten tjej så tja..spela roll liksom.
  • Vickan I
    freakfia skrev 2009-09-23 21:14:14 följande:
    Loggar ut från Kidzshop med ett fånigt leende i fejjan :D
    Har du bokat en nu ?
  • Vickan I
    Stargirl skrev 2009-09-24 08:16:33 följande:
    Näe, de tillverkas ju extra för att ha ifall man behöver reklamera.
    Ja visst måste det vara så. Skulle ju vara jättekonstigt annars.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19