Inlägg från: Vickan I |Visa alla inlägg
  • Vickan I

Bugaboo-tråd nr 19

straw2008 skrev 2009-10-01 22:52:22 följande:
    ...det ser då ut som en markis som suttit uppe hela sommaren...äh du fattar säkert. Klart du gör som du vill, men varför skulle man INTE kunna stryka? DEt är ju vanligt jeans väl ?
    hahahaha snyggt det lät. Jo men det är väl behandlat med något, känns så iaf, typ ngt vattenavstötande. Inte bara denim rakt av liksom. Jaja vi får se, avvaktar och hoppas den rätar ut sig lite till imorgon till att börja med.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Vickan I
    Stargirl skrev 2009-10-02 06:51:26 följande:
    Men sittdelstyget följer inte med. Det ingår inte i (RED) vagnen. Jag tror absolut du kan stryka den med en handduk emellan strykjärnet och sufflan.
    Ah ok, olika bud. Kikade på hemsidan nu igen och det står ju faktiskt att det inte är med i topsettet {#lang_emotions_embarassed} . Hehe. Bra då var det löst.

Ja så kan man kanske göra med en handduk mellan {#lang_emotions_undecided}.

Tack tack
  • Vickan I

Hemkommen från mässan, men tyckte inte det var så himla märkvärdigt i år?! Men alltid trevligt kika runt lite.

Tog gamla camen, men hade räknat med att se någon med RED där, men det gjorde vi inte. Men min fick vila, hahaha, vill inte ta ut den och smutsa ner hjulen *asg*.
    Låter som vi blir några med RED och Julius ändå .

Jossanjo - Köpbarnvagn.se hade kvar sist jag kollade iaf? Bor du i Sthlm så hade Bonti typ 2 st för några dagar sedan när jag köpte min

• Vickan I
    Jossanjo skrev 2009-10-02 15:55:11 följande:
    Vickan I skrev 2009-10-02 15:36:22 följande: Jag köpte min på kidz, tycker dom är toppen serviceminded därför valde jag dem... har beställt där förut.
    Köpte min på Kidz också . Men menade att påsarna finns kanske på kopbarnvagn.se
  • Vickan I

Tror nog nästan alla börjar använda sittdelen tidigare . Vi började när sonen var 4 mån, gick hur bra som helst !

• Vickan I

Ahhhh VILL HA "ADO(RED)" sufflan, har suttit och suktat på den hela kvällen. Men de skickar ju inte till Sverige och känner ingen i USA *snyftar maktlöst*.

• Vickan I
    Det ljuva livet skrev 2009-10-04 08:35:53 följande:
    Vart hittar jag den? *känner någon i Usa *
    thj skrev 2009-10-04 00:18:02 följande:
    iiee den har jag
    *gråter så jag hulkar och kramar om min RED-vagn iaf* Sambon säger att livet inte altid är rättvisst.....*gråter ännu mer och sparkar med ben och armar, VILL HA*.
  • Vickan I
    Sogu skrev 2009-10-04 10:05:02 följande:
    Var det nån här i tråden som vann denimklädseln på tradera nyss? Bra pris!
    Ja jäklar vad den drog i väg i sista minuten. Hahaha var nog många som satt med fingret på uppdateraknappen . Grattis om det var någon här som vann!
  • Vickan I
    Fröken Småland skrev 2009-10-04 10:20:23 följande:
    Vad slutade den på? *lat*
    1510 tror jag det var.
  • Vickan I
    malinkaunitz skrev 2009-10-04 10:30:12 följande:
    Någon som vet någon shop som skickar ADO(RED) till sverige? :)
    Finns inte. Har sökt som en tok på nätet . Finns bara typ 1 el var det 2 kedjor i USA och 1 i Canada som har dessa och de skickar ej utanför sina egna gränser .
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19