Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo-tråd nr 19

LillaJag89 skrev 2009-09-13 09:25:25 följande:
    första gången jag ser bild på olika färger på basen, coolt. Ingen som har bild på sand varukorg och denim sittbas?
    Nej men jag har tvärton, denim varukorg och sand liggdel men nu hittar jag inte kortet ;-(
    Jo just det!
  • Kajsan
    thj skrev 2009-09-13 11:45:52 följande:
    Kajsan: Msn Nuuuuu!!  Me have some info fooor You!!
    Va faen! Det där med MsN har jag gett upp, du är ju aldrig där.
    Men okej då!
    Jo just det!
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2009-09-13 15:52:21 följande:
    Man kan förboka (RED) denim i butiker som får in den i slutet av September iaf i Sverige. De kommer i en mindre upplaga så kan vara bra att vara tidigt ute. Hade jag behövt en hel vagn eller haft ett yngre barn hade jag definitivt köpt en!
    Ja jag också! men nu känns det som om det är lite onödigt med en som snart är 2 år när den kommer Men attans vad fin den ser ut!
    Jo just det!
  • Kajsan
    starlet skrev 2009-09-13 23:08:28 följande:
    Du kan få köra min litegranna Kajsan Är så glad att jag lyckas få bebis i precis rätt tid Längtar efter vagnen nästan lika mkt som bebis Tjoho!
    Du är snäll du, jag kommer defenitivt provköra med din lillbäbis i
    Jo just det!
  • Kajsan
    starlet skrev 2009-09-14 08:55:07 följande:
    Kul! Fick du nåt  pris? Jag har bokat och lagt HP men har inte fått nåt exakt pris ännu. Men är man ivrig så är man
    Ah men för faen...man kanske skulle byta upp sig till en ändå då? Om man säljer sin gamla menar jag.
    Eller gammal och gammal. den är väl 4 månader typ
    Jo just det!
  • Kajsan
    starlet skrev 2009-09-14 09:13:10 följande:
    Orkar inte räkna själv så här pass tidigt men det verkar ju rimligt  (tror inte min man skulle använda ordet "rimligt" just kring priset dock) Kajsan: Sälj "gamla" Buggan och glöm Swiften. Då kan du byta upp dig!
    Vänta lite...."Glöm Swiften"?
    Jo just det!
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2009-09-14 10:26:15 följande:
    Hade en kompis som sålde en 3 år gammal CAM med lite tillbehör som åkpåse och en hemmasydd suffla. Hon fick nästan 7000 kr tyckte det var ett bra pris och hon hade en massa som ville köpa vagnen. Dock var den i  fint skick med grå bas och svart canvas.
    Jag hajjar verkligen inte det där med grå bas och svart canvas
    Varför vill alla prompt ha det? Det är ju TRÅKIGT ju {#lang_emotions_undecided}
    Jo just det!
  • Kajsan
    Miss Boring skrev 2009-09-14 14:23:56 följande:
    Jag är inte säker på att all måste spica upp sina liv med kul barnvagnar. En del har dem mest till att köra barn i. Weird!
    Mmm, men man kör inte barnet bättre i en som är grå/svart.
    Jo just det!
  • Kajsan

Nu har jag sett bilder på nya Been, det är ingen större skillnad, tittar man snabbt syns ingen skillnad alls.
    För oss Beevana så ser man dock

Jo just det!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19