Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo-tråd nr 19

modestyclara skrev 2009-10-26 19:55:49 följande:
    va? *dåligt uppdaterad*
    Det var ju flera butiker som skulle köra den kampanjen typ, men det var nåt vajsning med vagnarna på nåt sätt så det blev inget
    Jo just det!
  • Kajsan
    0709 skrev 2009-10-28 14:05:04 följande:
    Tänkte bara kolla när ni här inne bytt till sittdelen på era bugaboo? Hur gamla var era små? :)
    8 veckor.
    Jo just det!
  • Kajsan
    Asereht skrev 2009-10-28 14:56:35 följande:
    Har frågat förut men frågar igen, är det någon som vet något ställe där man kan få tag i en frogklädsel? Kidzshop har inte på sidan längre och när jag frågade sist hade de bara en aubergine och det vill jag inte ha.
    Toppklädsel eller hela?
    Jo just det!
  • Kajsan
    Asereht skrev 2009-10-28 14:58:27 följande:
    Typ hela, topklädslar vet jag ju att man kan ha som det är men jag är ute efter en komplett klädsel.
    Vaddå "ha som det är "?
    Jo just det!
  • Kajsan
    Asereht skrev 2009-10-28 15:39:02 följande:
    Fanns.
    Ja, självklart, men jag undrade om du behövde toppklädsel till just frog eller hela klädseln.
    Cameleon toppar får man ju tag på överallt
    Jo just det!
  • Kajsan
    Candra skrev 2009-10-28 15:42:52 följande:
    Bara nyfiken, varför bytte ni så tidigt?
    Det är väl inte så tidigt?
    Hon gjorde situps i liggdelen och grät och ville titta ut.
    Hon satt dessutom stadigt så det fanns ingen anledning att låta henne ligga därnere och plågas.
    Jo just det!
  • Kajsan
    Asereht skrev 2009-10-28 17:27:56 följande:
    Hela klädseln alltså, sittdel (bas?) och varukorg främst.
    Om inte Kidzshop har så skulle jag börja kolla holländska eller tyska nätbutiker.
    Jo just det!
  • Kajsan
    livet från ljusa sidan skrev 2009-10-28 18:39:17 följande:
    Satt hon vid 8veckors ålder? Oj det måste nog vara ngt slags rekord Antar att du menade 8 mån Finns ado(red) i sverige? åhh hade också velat ha!
    Rekord är det  inte, på BVC sa de att det var ovanligt men inte _jätte_ ovanligt.
    Hon var stark i ryggen bara.
    Att barnen kan sitta först vid 8 månader däremot, det anses väl som något senare än normalt..?
    Jo just det!
  • Kajsan
    Candra skrev 2009-10-28 22:29:12 följande:
    Tycker det jag.. Jag provade att sätta henne i sittdelen när hon var runt två månader, tyckte det såg lite extremt ut.. Så hon fick nöja sig med liggdelen till nu. Hon är också väldigt stark i ryggen och har kunnat sitta sen hon var några veckor gammal.
    Ja alla barn är ju olika, och tidiga eller sena på olika plan.
    Tur är väl det
    Jo just det!
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2009-10-30 19:06:40 följande:
    Cameleon tveklöst. Ska du ha en åkpåse som passar hela tiden även i sittdelen ska du ha en Cam påse. Ska du bara ha en påse i liggdelen spelar det ingen större roll.
    Fast om man ändå ska ha vagnen som sittvagn sen så skulle jag  köpa en Bugabooåkpåse från början.
    Den ligger ju lika bra i liggdelen som vilken annan åkpåse som helst bara man viker den rätt.
    Jag skulle aldrig rekommendera en annan åkpåse framför Bugaboos egna...
    Jo just det!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19