• Anonym

Vad var det för nåt som kom ut?? (varning för äckligt)

Jag skulle haft mens i lör men har inte kommit igång. Har bara haft som spottings/mellanblödningar i 1 vecka och lite mensvärk från och till. Idag tror jag dock att mensen kom. Fick jätte ont i magen, har aldrig haft sån mensvärk innan och nu när jag var på toaletten kom den ut nåt konstigt när jag torkade mig. Först trodde jag det var en stor flytning med blod i men sen tog jag på den (vet inte varför) och då såg det nästan ut som det var som en blåsa som gått sönder. Lite svårt att förklara. Men när man drog i det gick det inte sönder. Utan var som en hinna på nåt sätt. Kan inte förklara det bättre =) Har aldrig fått det innan, nån som fått liknade eller vet vad det är?

• Svar på tråden Vad var det för nåt som kom ut?? (varning för äckligt)
  • Anonym

Det är hinnan som alltid stöts ut vid mens.

• Anonym

eller kan det vara ett mycket tidigt missfall?

• Anonym

det låter som ett missfall.
    Jag hade missfall i våras och dte var exat lika kraftiga magsmärtor sen kom det nån klump ja prics som du beskriver.

• Anonym

kan det har varit tidigt missfall?
    jag har ju testat med grav.test både på bim och bim+2 men fick bara minus.

• Anonym

Tror inte alls på mf, då borde det ge utslag.

Jag tror et är en helt anlig mens, bara att hinnan blev lite starkare denna gång. Mens är ju hinnan som stöts ut, inget annat.

• Anonym

ok, denna hinnan var ungefär runt 5 cm lång.
    vad det nu var, vanlig mens eller mf är det väl bara att ta nya tag om 2 veckor igen och hoppas på bättre tur då.

Jag blev bara lite fundersam eftersom jag hade sån himla mensvärk (brukar aldrig ha speciellt mycket mensvärk) och blödde ganska mycket. Men det kanske kan vara olika från gång till gång.

• Anonym

Detta såg ut som en blåsa som gått sönder, så om man drog lite i den såg det ut som det varit en blåsa/kula.

• Anonym

Tack för era svar!
    Ja, man vet ju inte riktigt vad det var, men så länge det inte är något farligt får man bara kämpa vidare =)

Svar på tråden Vad var det för nåt som kom ut?? (varning för äckligt)