• Kaxmaja

Kändisdjungeln

Kändisdjungeln fartfylld, galen, rolig och spektakulär tv-underhållning - direktsänd från Malaysias djungel.

Elva kändisar lever tillsammans i ett primitivt läger i regnskogen. De är bevakade av kameror dygnets alla timmar och tittarna kommer att bestämma vilka av kändisarna som blir tvungna att ta sig an programmets galna utmaningar.

Tävlingarna kan innehålla allt från exotiska djur till höga höjder och trånga utrymmen. Klarar kändisarna att besegra sina allra värsta rädslor och fobier får de bjuda sina lagkamrater på mat eller vinner något annat härligt som de saknar i djungeln.

I Kändisdjungeln är det tittarna som har makten hela vägen och bestämmer vilka av kändisarna som får vara kvar till sist i programmet.

Kändisdjungeln direktsänds under 16 dagar från Malaysias regnskog. Premiär den 11 september klockan 21.00. Finalen går den 26 september klockan 20.00.

Detta måste vi ju så klart följa Kan det va annat än bra?

Och kom ihåg röstar man inte får man inte klaga! Om man inte bor utomlands som vissa
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 & Jonatan 30/5 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Svar på tråden Kändisdjungeln
  • L jung

Favoritar tråden

La precis märke till - eftersom jag sätter på timer för alla program jag ska spela in i helgen när jag är borta - att detta programmet visas i dagarna 3 !!
    Missa inte det!!

Deltagarna >>> http://www.tv4.se/1.1185689/2009/09/10/deltagarna_i_kandisdjungeln

♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ This is me ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
  • elegi
    L jung skrev 2009-09-11 09:42:52 följande:
    Favoritar tråden La precis märke till - eftersom jag sätter på timer för alla program jag ska spela in i helgen när jag är borta - att detta programmet visas i dagarna 3 !! Missa inte det!! Deltagarna >>> www.tv4.se/1.1185689/2009/09/10/deltagarna_i_...♥♥(¯`''•.¸♥(¯`''•.¸♥♥ ; This is me ♥♥¸ .•''´¯)♥¸.•''´¯)♥♥
    Var ju inga roliga med....eller dom kanske är roliga men ingen jag känner att åå då måste jag titta, är på tjejkväll så ikväll kan jag iaf inte titta men jag kan ju läsa här och fubndera om jag ska se eller inte haha
  • Abandoned
    Körslaget
    ♥ Panda - Anne M - Fragile Angel - EXPOSED - Neurotic - Abandoned ♥
  • Kaxmaja
    L jung skrev 2009-09-11 09:42:52 följande:
    Favoritar tråden La precis märke till - eftersom jag sätter på timer för alla program jag ska spela in i helgen när jag är borta - att detta programmet visas i dagarna 3 !! Missa inte det!! Deltagarna >>> www.tv4.se/1.1185689/2009/09/10/deltagarna_i_...♥♥(¯`''•.¸♥(¯`''•.¸♥♥ ; This is me ♥♥¸ .•''´¯)♥¸.•''´¯)♥♥
    Inte äns i dagarna 3 utan jag tror att det visdas varje dag nu så länge det ska gå Eller har jag fattat de fel?
  • Abandoned

Jaha, nu syns vi här då .

♥ Panda - Anne M - Fragile Angel - EXPOSED - Neurotic - Abandoned ♥
  • fabler

japp då va de dags här

elias är världens sötaste!!!
  • Kaxmaja

Nuuuuuuuuuuuuu kör vi

Svar på tråden Kändisdjungeln