• alisson

Grym och förödmjukande bestraffning

fick jag höra talas om igår när dottern (15) berättade att en av hennes kompisar blivit tvingad att ha blöja på sig som straff för att hon tjuvrökt. (Kombinerat med napp i munnen.) Föräldrarnas motivering: Att visa henne att hon inte var så stor så hon fick röka än.

Snacka om kränkning. Jag funderar på att anmäla dem till socialen. Vad tycker ni?

• Svar på tråden Grym och förödmjukande bestraffning
  • Eldgjald

Jag hade anmält! *chockad*

• alisson

Jag med. Tjejen är ju här ibland och verkar vara en vanlig trevlig tjej. Föräldrarna är visst rätt religiösa men det behöver ju inte heller betyda något. Men det här var så förnedrande.

• Pärlan81

Kränknig absolut! Fy fasen! Jag hade nog anmält. Stackars tjejen, jag hade aldrig gått med på det. Hur tvingar man en 15 åring att ha blöja? Kanske har dom gjort sånna saker sedan de var små.
    Fy rent ut sagt!

• Trädgårdsgrinden

Är det verkligen sant...? Jag undrar lite jag...

• alisson

Jag vet inte jag har ju inte sett det själv. Men min dotter brukar inte hitta på saker.

• Adrians mamma

Sjukt! Hur kan man??

• Bispan

Har din dotter sett det med egna ögon? Hennes väninna kanske har livlig fantasi?

• Titti och mini

Sjukt, m vilka blöjor passar en 15åring?

• Lara Croft

Inte nog med att det var kränkande, det var ju helt ologiskt också. För det första så har inte napp och blöja med rökning att göra alls för det andra blir man väl aldrig tillräckligt stor för rökning? Sjukt!

Svar på tråden Grym och förödmjukande bestraffning