Finns det något negativt att säga om Brio Go?
Ja, som vanligt vill jag ju ha lite insider information när det kommer till nya vagnar. Vad tycker du om Brio Go?
Ja, som vanligt vill jag ju ha lite insider information när det kommer till nya vagnar. Vad tycker du om Brio Go?
Puffar för denna!
Vi har bestämt oss för en sådan och jag har två vänner som är jättenöjda och dessutom frågat lite folk på stan och ingen har sagt något negativt så det tycker jag känns bra. Dessutom kommer den i ny färg i höst. Jag har lagt bilder i mitt galleri som jag hittade bland Brios Pressbilder
Vi har köpt en Brio Go och jag har också frågat runt på stan. Folk verkar vara väldigt nöjd med den. Den är lätt och smidig att fälla ihop, har ett skönt "gung" och även stor korg under att lägga grejer i. Som en uppdaterad Bugaboo ungefär. Den enda nackdelen jag kan se är de små hjulen om man kanske bor på landet.
Var faktiskt ute och körde en väns Go på lunchenoch precis som du skriver Carrobarro så har den ett skönt gung som en vagga nästan.
Frågan är vilken färg???...
Nix tyvärr inte. Jag fick veta att det skulle komma en ny färg för 1 månad sen när de skrev det på www.brionewsroom.se men fick aldrig veta vilken. Denna hittade jag idag när jag kollade bland pressbilderna på Brios hemsida men jag hittade inget om datum tyvärr. Vi har BF 15 januari så än är det ju lite tid kvar men det står samtidigt nyheter 2010 så man vet ju inte om den hinner komma eller ej
eternalstar: Nu har jag mailat och frågat Brio Store i Sthlm och den går att beställa redan nu och de trodde att den ska kunna levereras i november.
Jag har en brio go och är mkt nöjd. Superbra fjädring, stor varukorg, supersmidig att fälla. Snygg, enligt min uppfattning (även om svägerskan tycker den ser ut som en strykbräda, haha). Jättebra att man kan placera babyskyddet på chassit också, har vi använt massor. Smidig att köra.
Om jag ska säga något negativt (eftersom det var det som efterfrågades här i tråden) så är suffletten på liggdelen något liten (vi kompletterar med parasoll). Vi har även haft lite problem med att framhjulen låste sig ett tag, men det löstes med lite låsolja. Lite negativt också att klädseln inte går att ta av och tvätta i tvättmaskin.
Skulle jag välja idag, skulle jag köpa brio go igen! :)
Vi har en brio go och är supernöjda! Speciellt vår bebis är nöjd som gärna sover i vagnen och gillar "gunget". Kan inte komma på något negativt alls, kanske lite begränsat antal färger att välja i såna fall (men nu kommer ju tydligen nya färger!). Jo, just ja - svårt att låsa fast liggdelen.
Jag skulle precis som förra inlägget från Inteän, välja brio go igen.