Pladdertråden 12

Talk to me...
Godmorgon.
1 mars flyttar vi in i hus! Kan inte länka för de hade hunnit ta bort det från hemnet redan innan vi ens hade skrivit under.
Det är iaf en liten enplansvilla på 110kvm i Bälinge. De flesta rummen är ganska små förutom köket som liksom ligger i mitten av huset.
Så nu ska vi ha hit en mäklare i kväll som ska värdera vår lägenhet och sen lär vi väl försöka sälja den, helst skulle vi vilja vänta med det till efter jul så vi hinner röja undan allt onödigt innan visning och sen känns det som om det är fler som vill köpa i januari än precis innan jul
Så mitt i allt det nya tvåbarnskaoset tänkte vi sälja, packa och flytta. Bra planering va?
Cia,
Vet du var badet ligger i Bälinge? Det här är iaf på sista gatan av de som ligger precis brevid till höger om badet.
Tjejen: Vad kul för er, men är det inte litet? Hur många rum är det?
TJEJJJEN: Grattis till huset. Låter ju perfekt Låter som en utmärkt planering med två barn, sälj, flytt osv
Är ju lite där själv... Fast vi ska ju inte flytta ur hela lägenheten riktigt än som tur är.
CIA: Ja det var ju höjden av ironi om det nu är svininfluensan du fått. Hoppas att du kryar på dig snart iaf
Ovanligt lugnt här trots att P åkt iväg en sväng. Båda barnen sover nämligen Fanny hade inte sovit alls på dagis och var en riktig ilsking när hon kom hem och gick direkt till sängen för att sova...
Hade inte gått att hålla henne vaken hela kvällen så hon får sova en stund. Det ligger några bilder på Filip under mappen "Lillebror" i mitt galleri. Skulle lagt upp någon här, men det var så längesen jag gjorde det så jag minns inte om det bara är att kopiera och klistra in... *bimbo* så ni får kika in där istället.
Får nog ta och väcka Fanny nu. Ses sen! Kram
Vad roligt att se dig LaG; och härligt att det verkar gå bra. Härlig Fanny är som går och lägger sig självmant när hon är trött och arg!
Filip är ju helt ljuvlig, han har ju värsta frissan redan!