• Prisssan

Pladdertråden 12

Mina vänner

{#lang_emotions_kiss}

Talk to me...
    För en tid tillbaka så har jag varit trött, försökt att vara allt på samma gång...
  • Svar på tråden Pladdertråden 12
  • lurksmulan
    HW06 skrev 2009-11-23 21:19:12 följande:
    Nu är jag det, genom dig tror jag, för visst var du den som lade till mig nyss på fb?
    Ja precis! Tack!
    Foot: A special device for finding furniture in the dark.
  • HW06
    lurksmulan skrev 2009-11-23 21:20:45 följande:
    Ja precis! Tack!
    Alla finns juh tydligen med där, så det var lika bra att gå med där, när jag går hemma sen kommer jag behöva ha fb när W är på dagis haha
  • Prisssan

Jag spelar farmville, lägg till mig som grannar ni som har det pleeeze! Behöver en granne till innan jag kan göra min farm större

Cafe worl fattade jag inte, jag fick bara mina gäster att skaka på huvudet och gå..

I think I´m paranoid and complicated....
  • lurksmulan
    Cellisen: Café world kräver ju mycket mer delaktighet än farmville. Och så måste man placera borden rätt, se till att man har mat framme och bra personal etc.

Morron förresten!
    Åh vad jag längtar till helgen då jag ska julpynta!
    Jag ska dessutom baka lussebullar, jag fick ta över mormors gamla matberedare från krita-perioden (det är säkert värsta samlarvärdet på den) så nu ska här bakas!
  • Prisssan
    lurksmulan skrev 2009-11-24 07:51:18 följande:
    Cellisen: Café world kräver ju mycket mer delaktighet än farmville. Och så måste man placera borden rätt, se till att man har mat framme och bra personal etc. Morron förresten!

Åh vad jag längtar till helgen då jag ska julpynta! Jag ska dessutom baka lussebullar, jag fick ta över mormors gamla matberedare från krita-perioden (det är säkert värsta samlarvärdet på den) så nu ska här bakas!
    Jaha, ännu mer komplicerat än vad jag trodde då

Längtar också till helgen, älskar att julpynta Lycka till med baket, jag köper lussekatter från bageriet på gatan... (men inte kan jag äta dem inte)

Från och med imorgon ska jag faktiskt hålla igen på det mesta... jag har nämligen gått upp 4 kg på elva dagar knappt men jag röker iaf inte.
  • lurksmulan
    Cell: Äter du inte lussebullar? 7-11 har faktiskt otroligt goda!
    Vad duktig du är som inte röker! Det är det viktigaste!
  • Prisssan
    lurksmulan skrev 2009-11-24 08:50:17 följande:
    Cell: Äter du inte lussebullar? 7-11 har faktiskt otroligt goda! Vad duktig du är som inte röker! Det är det viktigaste!
    Får så ont i magen av så mkt gluten.. du vet gluten och laktos känslig. Proppar i mig godis och fasra inför imorgon. Ska handla mkt tuggummi.

Imorgon ska förhoppningsvis C få sin diagnos... alla reagerade som vi när vi berättade att läkaren ombokade besöket och ville ha en neurolog med. Det kan inte vara för att berätta att testerna är negativa...
  • lurksmulan
    Prisssan skrev 2009-11-24 09:59:52 följande:
    Får så ont i magen av så mkt gluten.. du vet gluten och laktos känslig. Proppar i mig godis och fasra inför imorgon. Ska handla mkt tuggummi.Imorgon ska förhoppningsvis C få sin diagnos... alla reagerade som vi när vi berättade att läkaren ombokade besöket och ville ha en neurolog med. Det kan inte vara för att berätta att testerna är negativa...
    Jaha, jag hade missat att du inte fixar gluten och laktos, trodde bara det var choklad!

Jättebra att ni får träffa läkaren imorgon. Det måste kännas nervös men förhoppningsvis får ni lite svar imorgon så att den värsta anspänningen försvinner.
    Nej om han bokar om besöket kan det inte vara bara för att säga "Nej vi veeeeet inte".
  • Prisssan
    lurksmulan skrev 2009-11-24 10:12:01 följande:
    Jaha, jag hade missat att du inte fixar gluten och laktos, trodde bara det var choklad!

Jättebra att ni får träffa läkaren imorgon.
    Det måste kännas nervös men förhoppningsvis får ni lite svar imorgon så att den värsta anspänningen försvinner. Nej om han bokar om besöket kan det inte vara bara för att säga "Nej vi veeeeet inte".
    Nja, laktosen har säkert med chokladen att göra Saken är den att jag får ont i magen av mkt, minsta lilla fett och sånt Rätt jobbigt faktiskt.

Jag tycker också det (att han inte bokar ett besök med neurolog för att berätta att de inte vet vad som är fel) känns lite som om det är ms som gäller eller att de hittat något annat.
  • lurksmulan
    Prisssan skrev 2009-11-24 10:22:49 följande:
    Nja, laktosen har säkert med chokladen att göra Saken är den att jag får ont i magen av mkt, minsta lilla fett och sånt Rätt jobbigt faktiskt.Jag tycker också det (att han inte bokar ett besök med neurolog för att berätta att de inte vet vad som är fel) känns lite som om det är ms som gäller eller att de hittat något annat.
    Jag har ju också haft mycket problem med just fett och magen. Det är mycket bättre nu (tyvärr eller vad man ska säga) men min mage fixar fortfarande inte för flottig mat som t.ex friterat eller potatisbullar.

Jag hoppas ni får lite klarhet imorgon när ni träffar läkaren. Kram!
Svar på tråden Pladdertråden 12