LuPeRo skrev 2009-09-13 22:58:56 följande:
Ska se om jag kan svara på alla frågor Vista är nyligen ominstallerat så jag tror jag avvaktar med det. Även alla drivrutiner är ominstallerade (då pga formateringen). Datorn gör defragmentering varje dag (schemalagd) och diskrensning gör jag själv var 3:dje dag. På C: har jag 66,1 Gb ledigt av 102 Gb, så jag har mer än 25 % ledigt. Dessa problem pågick även innan jag satte i mer minne. Det satt ett 1 Gb minne i när jag köpte den, nyligen köpte jag ett 2 Gb och satte i. Samma märke som det första. Ska jag inhandla ett annat kanske och prova med det? Då jag spelar The Sims 3 så kräver det en hel del minne. Jag gick in i Loggboken och spanade runt men jag har ärligt talat ingen aning om vad jag tittar efter. Kan du/ni guida mig igenom detta kanske? Jag är verkligen tacksam för att ni försöker hjälpa mig Tack för tipset, men jag tror jag håller mig till PC
haha, jo det verkar ju jättebra. ;) Den jag sitter på just nu är snart fem år och har aldrig låst sig eller strulat en enda gång, och det är ganska genomgående för mac.
Men visst, kan man inte byta så kan man inte. ;)