• himla

Ont i underlivet

plågar ni er med att gå till jobbet när ni mår så här... själv är jag bara i v. 15 å har sedan  några veckor känt av foglossning....igår kom jag till jobbet vid 9,,, när kl var 16 så hade jag såå ont att jag knappt kunde gå.... när jag kvart över 19  cyklade hem visste jag knappt om det skulle funka... väl hemma kasta jag mig i soffan.... när jag efter en halvtimme skulle upp så kunde jag knappt lyfta benen... fick hasa mig över golvet... Nu sitter jag här ONT rejält som efter ett riktigt träningspass... ska cykla med barnen till dagis vid 8 sen till jobbet å ja kämpa på sen hem till 19.30 förhoppningsvis.. suck ... hur länge orkar man jobba..... ?!?!?!?

♥Pontus 040812 v.35+4♥Sanna 061002 v.40+2♥Lill-T Bf 100313♥
  • himla

nu har jag ringt bm så jag har fått en läkartid... har ju vart till sjukgymnast förra graviditeten så jag har övningar kvar ... får se vad  läkaren säger nästa vecka... ajaj !

• himla

ja lika bra att kolla med läkare innan det går för långt... efter 4 på jobbet går jag som jag fött fram en vattenmelon.... nu när man vart hemma en timme är jag helt slut å kan knappt röra mig när jag väl satt mig ner ... känns inte som om det kan fortsättta så här.... måste nog sjukskriva mig... frågan är bara om hel eller del tid !

Svar på tråden Ont i underlivet