• Roisin Dubh

Låt andra betygsätta ditt porträtt

Ok, nu har vi tjatat åldrar ett tag. Låt oss tjata utseende istället en stund. {#lang_emotions_laughing}

Detta är tråden för nyfikna, icke blyga, utseendefixerade (eller inte) människor som vill låta andra bedöma den ytliga skönheten i anletet. Varken mer eller mindre.

Leta fram ett porträttfoto av dig själv som du vill få bedömt av andra. Strunta i om du är dig lik eller inte, ta det bästa/sämsta/ mest intressanta du har. Posta i tråden eller länka till bilden i galleriet.

Andra får sedan sätta betyg på utseendet med skalan 1-10. Gärna med motivering till.

VARNING!
    Tänk efter före du lägger ut din bild för bedömning. Du måste vara beredd på att inte få det resultat du kanske tänkt dig. Detta är bara för de med tillräckligt stark självkänsla för att inte ta det på för stort allvar.

Detta handlar enbart om yta! {#lang_emotions_smile}

Nu har vi kul...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-14 22:20
    Alla är välkomna med sitt foto men glöm inte bort att betygsätta de andras bilder också.

• Svar på tråden Låt andra betygsätta ditt porträtt
  • idiblon
    Danitrass skrev 2009-09-14 17:53:49 följande:
    Det är helt konstigt. När jag har skrivit i den här tråden så låser sig hela menyn och jag måste stänga ner fliken och öppna FL på nytt. 
    Samma här!
  • Roisin Dubh
    banansmoothie skrev 2009-09-14 17:50:33 följande:
    Okej jag är med också eftersom jag är så bra på att kritisera andras bilder. www.familjeliv.se/hem/banansmoothie/gallery/p... Bilden är vald för att min rutiga tröja är så himla het. Och för att jag gillar ljuset (mörkret?),
    Den rutiga tröjan drar helt klart upp betyget.

Men med det leendet blir det en 8:a. En perfekt och jämn tandrad ihop med smilgropar är charmigt som attan. Och ögonen är otroligt vackra. Det enda negativa är väl vanligheten i utseendet. Det finns inget som sticker ut och gör det speciellt.
  • Roisin Dubh
    Danitrass skrev 2009-09-14 17:57:40 följande:
    Nehe, det räcker att gå in här tydligen.  Ha ha, the tråd of no return.
    Jag har planerat det noga. {#lang_emotions_djavulsk}
  • Lenk

Nej fel, fan att man inte kan redigera sina inlägg här!

• idiblon

Danitra: 5
    RD: 6,6
    bananasmoothie: 7,5
    Lenk: 7

• Lenk

Nu utgår jag ENBART från de bilderna som är utlagda i den här tråden för just det ändamålet, inte från andra bilder i press och så

Danitrass: 7, minus för högt hårfäste och något stor näsa. Plus för väldigt vackra ögon och fin hy!

Roisin Dubh: 7.5, minus för den något grova ansiktsformen och hyn, plus för fin symmetri och fina ögon!

banansmoothie: 7, minus för aningen för mörka ögonbryn, bred näsa och stora tänder. Plus för leendet som verkligen speglas i ögonen och den fina ansiktsformen!

Svar på tråden Låt andra betygsätta ditt porträtt