• Roisin Dubh

Låt andra betygsätta ditt porträtt

Ok, nu har vi tjatat åldrar ett tag. Låt oss tjata utseende istället en stund. {#lang_emotions_laughing}

Detta är tråden för nyfikna, icke blyga, utseendefixerade (eller inte) människor som vill låta andra bedöma den ytliga skönheten i anletet. Varken mer eller mindre.

Leta fram ett porträttfoto av dig själv som du vill få bedömt av andra. Strunta i om du är dig lik eller inte, ta det bästa/sämsta/ mest intressanta du har. Posta i tråden eller länka till bilden i galleriet.

Andra får sedan sätta betyg på utseendet med skalan 1-10. Gärna med motivering till.

VARNING!
    Tänk efter före du lägger ut din bild för bedömning. Du måste vara beredd på att inte få det resultat du kanske tänkt dig. Detta är bara för de med tillräckligt stark självkänsla för att inte ta det på för stort allvar.

Detta handlar enbart om yta! {#lang_emotions_smile}

Nu har vi kul...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-14 22:20
    Alla är välkomna med sitt foto men glöm inte bort att betygsätta de andras bilder också.

• Svar på tråden Låt andra betygsätta ditt porträtt
  • Aint Your Fairytale

Aha okej, hehe...

Som jag sa till Användarnamn är för mesar, så kan du också få lite av mig om du vill. *asg*

Jag har så det räcker och blir över... haha.

Zack o Bella skrev 2009-09-22 19:49:09 följande:

Jag vill bara förstora.. Jag har idag jättefin form men dom är småååå.. Har typ en liten B-kupa kanske.
  • Me o Mike

Jo det måste vara jobbigt med SÅÅ stora...

• Me o Mike

Åååå hahaaha min man är såååå dum!!

Det ringde en telefonförsäljare nyss och jag svarade.
    Hon ringde från nån energisgrej och ville prata om värmepumpar.

Jag sa: jaa men det där får du nog prata med min man om och gav honom luren.

Han svarade; Jaa det är Micke.

Hon babblade på och ställde nån fråga. Då var han knäpptyst. haha han sa inte nåt.

Hallå.. Hallååååå.. Säger hon.

Sen fnissar Micke till och lägger bara på!!!

• Aint Your Fairytale

Det är inte snyggt proportionerligt, det sliter enormt på nacke, axlar och rygg, svårt med vissa tröjor/jackor då de inte alltid sitter bra, o.s.v.

Zack o Bella skrev 2009-09-22 19:53:57 följande:

Jo det måste vara jobbigt med SÅÅ stora...
  • BymBym
    Zack o Bella skrev 2009-09-22 19:58:55 följande:
    Åååå hahaaha min man är såååå dum!!Det ringde en telefonförsäljare nyss och jag svarade.Hon ringde från nån energisgrej och ville prata om värmepumpar.Jag sa: jaa men det där får du nog prata med min man om och gav honom luren.Han svarade; Jaa det är Micke.Hon babblade på och ställde nån fråga. Då var han knäpptyst. haha han sa inte nåt.Hallå.. Hallååååå.. Säger hon. Sen fnissar Micke till och lägger bara på!!!
    låter som något min sambo också skulle kunna göra...
  • Aint Your Fairytale

Haha, klockrent...

Zack o Bella skrev 2009-09-22 19:58:55 följande:

Åååå hahaaha min man är såååå dum!!Det ringde en telefonförsäljare nyss och jag svarade.Hon ringde från nån energisgrej och ville prata om värmepumpar.Jag sa: jaa men det där får du nog prata med min man om och gav honom luren.Han svarade; Jaa det är Micke.Hon babblade på och ställde nån fråga. Då var han knäpptyst. haha han sa inte nåt.Hallå.. Hallååååå.. Säger hon. Sen fnissar Micke till och lägger bara på!!!
  • Me o Mike

Ooo skämmigt. Han gjorde en liknande grej för några veckor sen.
    Då ringde en kille hem och Micke svarade..

Han sa till säljaren: skulle jag kunna få ditt hemnummer så ringer jag dig sen ikväll!?

Nää det kan du ju inte få! Sa säljaren.

Nej då vet du hur jag känner mig sa Micke och slängde på luren!

BymBym skrev 2009-09-22 20:00:02 följande:
    låter som något min sambo också skulle kunna göra...
  • Aint Your Fairytale

Jag läste en lista förut med en massa såna där störiga men BRA saker man kunde säga när en säljare ringer... Den där stod bla med... Så bra.

Man kan ju jävlas lite med dem, haha.

Zack o Bella skrev 2009-09-22 20:01:17 följande:

Ooo skämmigt. Han gjorde en liknande grej för några veckor sen.Då ringde en kille hem och Micke svarade..Han sa till säljaren: skulle jag kunna få ditt hemnummer så ringer jag dig sen ikväll!?Nää det kan du ju inte få! Sa säljaren.Nej då vet du hur jag känner mig sa Micke och slängde på luren!
  • BymBym
    Zack o Bella skrev 2009-09-22 20:01:17 följande:
    Ooo skämmigt. Han gjorde en liknande grej för några veckor sen.Då ringde en kille hem och Micke svarade..Han sa till säljaren: skulle jag kunna få ditt hemnummer så ringer jag dig sen ikväll!?Nää det kan du ju inte få! Sa säljaren.Nej då vet du hur jag känner mig sa Micke och slängde på luren!
    Min sambo låtsades bli jätteglad när det ringde från front (kalsongerna) "vad bra att ni ringer jag skulle ju vara med i er katalog"....

Han är försäljare (inte per telefon) själv så han brukar ge lite lektioner när han inte tycker de är tillräckligt proffsiga....
  • Me o Mike

haha kanske han hade läst den där!

GossipGirl skrev 2009-09-22 20:15:06 följande:
    Jag läste en lista förut med en massa såna där störiga men BRA saker man kunde säga när en säljare ringer... Den där stod bla med... Så bra. Man kan ju jävlas lite med dem, haha. Zack o Bella skrev 2009-09-22 20:01:17 följande:
Svar på tråden Låt andra betygsätta ditt porträtt