• Roisin Dubh

Låt andra betygsätta ditt porträtt

Ok, nu har vi tjatat åldrar ett tag. Låt oss tjata utseende istället en stund. {#lang_emotions_laughing}

Detta är tråden för nyfikna, icke blyga, utseendefixerade (eller inte) människor som vill låta andra bedöma den ytliga skönheten i anletet. Varken mer eller mindre.

Leta fram ett porträttfoto av dig själv som du vill få bedömt av andra. Strunta i om du är dig lik eller inte, ta det bästa/sämsta/ mest intressanta du har. Posta i tråden eller länka till bilden i galleriet.

Andra får sedan sätta betyg på utseendet med skalan 1-10. Gärna med motivering till.

VARNING!
    Tänk efter före du lägger ut din bild för bedömning. Du måste vara beredd på att inte få det resultat du kanske tänkt dig. Detta är bara för de med tillräckligt stark självkänsla för att inte ta det på för stort allvar.

Detta handlar enbart om yta! {#lang_emotions_smile}

Nu har vi kul...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-14 22:20
    Alla är välkomna med sitt foto men glöm inte bort att betygsätta de andras bilder också.

• Svar på tråden Låt andra betygsätta ditt porträtt
  • Kokosen86
    Thaleya skrev 2009-09-26 16:21:49 följande:
    Jag blev inte arg bara för att klargöra. Jag tyckte du var mer insiktsfull än andra bara ;DJag själv tycker att jag ser ut som en vaxdocka på den bilden, så det var komiskt att du tog fram det :) Jo det var en bild som ska bedömas, och eftersom det var längesedan jag skrev i tråden, så var det inte min profilbild jag menade. Men det gör inget ;D
    Haha, va komiskt då som du säger... haha
    IN LOOOOOOOOOVE i bilden med flätorna!!!!!! 10p rakt av.
    Men sånna där bilder med iq-fiskpinne miner diggar jag inte, fanns nå mer där i fotoalbumet...
  • Thaleya
    Kokosen86 skrev 2009-09-26 16:25:19 följande:
    Haha, va komiskt då som du säger... haha IN LOOOOOOOOOVE i bilden med flätorna!!!!!! 10p rakt av. Men sånna där bilder med iq-fiskpinne miner diggar jag inte, fanns nå mer där i fotoalbumet...
    hihi bilden då jag är svartvit ser jag blåst ut.

och bilden med gul klänning ser jag ut som störst fjortisen.

Jag är medveten, men jag har lagt upp de bilderna i albumet av olika anledningar i olika trådar. Det är inte mina personliga favoriter.

Den som brukar gillas bäst av killar och tjejer hemma är den i blå tröja jaa :D
  • Thaleya
    Thaleya skrev 2009-09-26 16:28:10 följande:
    hihi bilden då jag är svartvit ser jag blåst ut. och bilden med gul klänning ser jag ut som störst fjortisen. Jag är medveten, men jag har lagt upp de bilderna i albumet av olika anledningar i olika trådar. Det är inte mina personliga favoriter. Den som brukar gillas bäst av killar och tjejer hemma är den i blå tröja jaa :D
    sepia menar jag inte svartvitt.
  • Kokosen86

Gosspigirl 3.
    Hm... Dem bilder med bra vinkel o rätt ljus e "fina" men annars så är det en 3:a i mina ögon.
    Avlångt ansikte, stora öron, stor haka... sen så påminner du jävligt mkt om en tjej med en död fisk till hjärna som posade likadant (miner) och är allmänt lik, så kanske det ligger lite bakom men det skulle juh va orättvist,
    så om jag bortser vad ditt utseende påminner mig om så blir nog faktiskt ändå en.... 4.
    Förstår att du gillar profilbilder och sepia, och om du inte gör det, så borde du det

• Kokosen86
    Hjartesjalen skrev 2009-09-26 12:21:21 följande:
    Ja verkligen! Jag kunde tyvarr inte bedoma henne efterom hon ej hade bilder pa sig i sitt galleri, o presbilden kan jag inte se nat vidare da hon tittar nerat, jag maste ju kunna se ansiktet for o kunna bedoma, o garna blicken pa nagot satt.
    Nu har jag lagt upp fler bilder i galleriet till förfogande.
  • Hjartesjalen
    Kokosen86 skrev 2009-09-26 16:33:35 följande:
    Nu har jag lagt upp fler bilder i galleriet till förfogande.
    Kanon!
  • Hjartesjalen

Thaleya, jag kom pa att jag inte har betygsatt dig annu, o anda har jag traffat pa dig saaaa manga ggr

Men har kommer det antligen da....du far en 9,5 av mig, negativt hittar jag inget direkt, o possitivt ar dina ogon o mun, ditt har, o utstralning!

Kokosen86, Du far en 4 av mig, minus ar harfarg/piercing/make-upen. Possitivt ar att du har ett sott ansikte.

• Thaleya
    Hjartesjalen skrev 2009-09-26 16:40:29 följande:
    Thaleya, jag kom pa att jag inte har betygsatt dig annu, o anda har jag traffat pa dig saaaa manga ggr Men har kommer det antligen da....du far en 9,5 av mig, negativt hittar jag inget direkt, o possitivt ar dina ogon o mun, ditt har, o utstralning! Kokosen86, Du far en 4 av mig, minus ar harfarg/piercing/make-upen. Possitivt ar att du har ett sott ansikte.
    Tack så mycket, det var ett högt betyg :)
  • BymBym

kokosen - jag gillar dit utseende och din stil även om den är långt ifrån min egen. En 7,5 är du för mig .... eller kanske en 8 rent utav!

• Hjartesjalen
    Thaleya skrev 2009-09-26 16:46:29 följande:
    Tack så mycket, det var ett högt betyg :)
Svar på tråden Låt andra betygsätta ditt porträtt