MVC i Bromma??
Är det någon som har erfarenhet av mvc i Bromma (Alvik)? När jag var där för att ta ut min spiral träffade jag mindre charmig barnmorska så känner mig lite osäker...
Är det någon som har erfarenhet av mvc i Bromma (Alvik)? När jag var där för att ta ut min spiral träffade jag mindre charmig barnmorska så känner mig lite osäker...
jag minns inte vad kvinnan hette som jag träffade, men man kan ju faktiskt ha en dålig dag
Tack för ditt inlägg!
Tack Emeliten!
Det är en Kerstin som jag har träffat där tidigare, och en Kerstin jag ska träffa nu.
Guldhönan: Jag ringde till en växel och blev kopplad. Pratade då med en supermysig kvinna, men som sa att jag skulle få tid hos en Kerstin. Kollade då i min gamla almanacka för att se om jag skrivit upp namnet sist, och det hade jag. Det är samma NAMN.
Rabarbermums: Får jag vara så påträngande att fråga vilken MVC du har bokat dig på? Är det privat eller ett annan landstinget-mottagning?
Jag har varit på hälsoinformation idag. Träffade Kerstin där, samma kvinna som sist. Hade dock samtalet med en ung tjej som var barnmorskestuderande. Hon var supergullig! Dessutom var K ok om jag ska vara ärlig. Vet inte vad som hände förra gången :-S
Men tack alla som berättat om era erfarenheter!
Nu har jag inskrivningssamtal om några veckor.