Patrick Swayze är död
Trist attityd från dig ts: "Inte för att jag bryr mig..."
Det är väl alltid tråkigt när en relativt ung människa dör i cancer oavsett kändiskap eller ej.
Trist attityd från dig ts: "Inte för att jag bryr mig..."
Det är väl alltid tråkigt när en relativt ung människa dör i cancer oavsett kändiskap eller ej.
Oj, såg nu att att det var fler som hade reagerat på ts trista attityd...
Att 30000 barn dog av svält igår är OCKSÅ tragiskt. Att det finns tragedier som inträffar konstant över hela världen är ingen ursäkt att förminska någon annans sorg, vilket i detta fall handlar om en relativt ung människas nära anhöriga. Skenheliga? Vad är det som är skenheligt med att tycka att det är tragiskt att folk dör i cancer? Kändis eller ej...
Om du visste vad många tårar jag har gråtit över människors tragiska livsöden. Barn, vuxna, äldre som har drabbats av alla möjliga sorters olyckor och förödande händelser. Tror du att det var någon av oss här, som reagerade på din ts, som tänkte "tja, det var ju ingen kändis som dog" när tsunamin drog fram?
Dessutom, vilka alla mammor? Det finns en skara självutnämnda mammapoliser på detta forum om gör livet surt för oss som är normalt funtade mammor med en normal och sund syn på moderskapet. Vad har jag/vi med dom att göra?
Sensationslystnad däremot... Äckligt!
Amora Branca Sylvestre skrev 2009-09-17 01:18:00 följande: