• tobiq

En annorlunda ung mamma.

Valdis skrev 2009-10-09 12:05:00 följande:
    bebbe längtan skrev 2009-09-15 21:44:04 följande:
    Öhh va? Vad fan har du för jävla stil på dina inlägg egentligen? Hur kan man sitta och vädra sina åsikter på det där viset? Skäms du inte?Om inte annat kan jag göra det åt dig. Är man intresserad av att kritisera människor får man hålla lite klass. Eller, ännu bättre, låt folk få göra reklam för deras bloggar om dom vill det. Du behöver inte läsa, så slipper du störa dig.
    Fast jag tycker att man får vara beredd på lite mothugg när man skriker såna här inlägg- lyfter sig själv till skyarna och dissar andra, "ohippa" mammor och deras bloggar:P
    Trådstarten är ju inte speciellt ödmjuk direkt, eller är det bara jag som får lite kväljningar?
  • tobiq
    Valdis skrev 2009-10-12 10:05:29 följande:
    Trådstartaren är ung och beter sig ungefär som alla andra i hennes ålder som har en blogg =) Ha lite överseende. För att du ska få en lyckad blogg med många läsare måste du ju sticka ut lite. Och dom, som inte är intresserade, behöver inte läsa.
    Jag är ett år äldre än TS och skulle med största säkerhet aldrig formulera mig sådär- men du har rätt, det är ju ett effektivt sätt att få fler läsare:P
Svar på tråden En annorlunda ung mamma.