En annorlunda ung mamma.
Valdis skrev 2009-10-09 12:05:00 följande:
bebbe längtan skrev 2009-09-15 21:44:04 följande:
Öhh va? Vad fan har du för jävla stil på dina inlägg egentligen? Hur kan man sitta och vädra sina åsikter på det där viset? Skäms du inte?Om inte annat kan jag göra det åt dig. Är man intresserad av att kritisera människor får man hålla lite klass. Eller, ännu bättre, låt folk få göra reklam för deras bloggar om dom vill det. Du behöver inte läsa, så slipper du störa dig.
Fast jag tycker att man får vara beredd på lite mothugg när man skriker såna här inlägg- lyfter sig själv till skyarna och dissar andra, "ohippa" mammor och deras bloggar:PÖhh va? Vad fan har du för jävla stil på dina inlägg egentligen? Hur kan man sitta och vädra sina åsikter på det där viset? Skäms du inte?Om inte annat kan jag göra det åt dig. Är man intresserad av att kritisera människor får man hålla lite klass. Eller, ännu bättre, låt folk få göra reklam för deras bloggar om dom vill det. Du behöver inte läsa, så slipper du störa dig.
Trådstarten är ju inte speciellt ödmjuk direkt, eller är det bara jag som får lite kväljningar?