• FamBroberg

Min man är så trög!

Jag anses nog som en extremt dum person i TS ögon, och min karl skulle hon nog se ner på så otroligt. Han lever nämligen på att snickra. Han går dagligen runt i blåställ (vilket i mina ögon är något så sexigt att jag nästan går av).
    Men skenet kan väl bedra, min karl är nämligen utbildad byggingenjör, och har pluggat på högskola.
    Fast han valde att gå tillbaka till att vara en korkad vanlig knegare, och det är iaf jag glad för. Då fick jag tillbaka min söta, charmiga, roliga och (förvånansvärt) smarta karl igen.

Ts, det är inget fel med att få olika intressen, men man är en totalt obildad person om man går runt och kallar andra för korkade och dumma, bara för att man inte har samma intressen. Har du tappat känslor, lämna honom istället.

Jag håller inte med dig, men det beror nog mer på dig än på mig
  • FamBroberg
    CloudBerry the 1st skrev 2009-09-16 00:45:52 följande:
    Hur kan man vara obildad för att man konstaterat att andra är dummare och mer korkad än en själv?
    Okej, om du vill att jag skriver om det så:

I mina ögon är man en obildad person om man anser sig ha rätt att bestämma vilka som är mindre värda än en själv.

Och hur kan du säga att man inte bildar fler hjärnceller om man bara kollar sport? Den karln/kvinnan är antagligen överlägsen när det kommer till sport och diskussioner runt det.
    Jag håller inte med dig, men det beror nog mer på dig än på mig
Svar på tråden Min man är så trög!