Inlägg från: SandraMadelene |Visa alla inlägg
  • SandraMadelene

Min man är så trög!

Anonym (karriärskvinna) skrev 2009-09-15 14:48:58 följande:

Ja jag föll för honom en gång. Då höll vi båda två på med utbildningen och jag trodde att han också vill göra karriär. att vi skulle bli ett vackert framgångsrikt par... Nu är han vanlig knegare i blåbyxor *suck*
    Och det är väl det mest sexiga som finns? En man som är händig är såå mycket mer intressant än någon som "filofiserar" om livets oändlighet?
  • SandraMadelene
    Anonym skrev 2009-09-16 11:15:58 följande:
    Varför varför VARFÖR ska man gå åt andra hållet, och förakta filosofi och intellektet??? Varför inte bara inse att människor är olika, bryr sig om olika saker, tycker att olika saker är sexiga och intressanta, snarare än att stipulera: "såhär ÄR det"...
    Absolut, det ska man verkligen inte göra. Så då borde ju TS kunna ta att sin man är "trög" bara för att han valt att "bara" bära blåkläder. Jag vet inte, men jag skulle nog inte ha nå problem med att leva med en akademiker heller, bara han kunde ta att jag kanske inte var så "smart"
  • SandraMadelene

Locket på skrev 2009-09-16 12:10:23 följande:

Stackars TS, har fått en medelsvensson på halsen. Förstår att ENBART det bästa är gott nog åt dig oh du intelligenta karriärskvinna. Husrenoveringar, fotboll... tssss... vilka patetiska intressen när man kan diskutera evolutionsteorier och de politska systemen i Kongo Kinshasa... What a turn off.....
    hahahahaha!
Svar på tråden Min man är så trög!