Min man är så trög!
Trynträ skrev 2009-09-15 15:07:17 följande:
Finns det nåt tråkigare än politik? Jag kan säga dig att det finns inget sexigare än en händig man. Var glad att han gillar att renovera för många kostymnissar har tummen mitt i handen och kan typ ingenting praktiskt. Om han är så korkad så kanske ni bör gå separata vägar så du får tag på en opraktisk kostymnisse istället som gillar att prata politik. Du har inte funderat på att han tycker du är väldigt tråkig att prata med?Och då ska det tilläggas att min man som blivande akademiker knappast är ngn kostymnisse heller så jag behöver inte försvara mig mot den norm som du verkar föreställa dig om en akademiker.
Sedan skriver du nedan att du tycker att din man är supersmart men allt sådant är ju också relativt eller hur? Min mamma tyckte att min pappa var ett geni (de var lika lite utbildade) medan jag tycker att han är helt lost och ej kan föra en diskussion (jag har dubbelexamen från uni. men har tyckt det sedan tonåren f.ö.). Huvudsaken är ju hursomhelst att du är nöjd men att framställa det som den absoluta sanningen blir lite underligt...