• Senap

Min man är så trög!

Hmmm jag har snart en doktorsgrad en jag gillar att renovera...
    Undrar om jag är godkänd. {#lang_emotions_dreamer}

Min man har också en doktor men inte fan sitter vi hemma och diskuterar politik och filosofi för det.

My sugar is raw
  • Senap
    enny signatur skrev 2009-09-17 20:38:49 följande:
    Men är de i filosofi eller samhällsvetenskap eller så då ?
    Nej, vi är teknologie doktorer (ja, eller han är. Jag måste avsluta min avhandling)
    My sugar is raw
  • Senap
    enny signatur skrev 2009-09-17 20:50:34 följande:
    Ja men då har du ju svaret där Ni pratar ju givetvis om kvantfysik vid köksbordet istället... ts är väl filosof ;)
    Njae... mest dagislogistik och vårt senaste renoveringsprojekt (sovrummet) faktiskt. {#lang_emotions_embarassed}
    My sugar is raw
  • Senap

Angående TS är det väl min poäng att bara för att man är "doktor" och har en "karriär" så innebär inte det att man är på ett visst sätt och har vissa intressen.
    Man måste hitta en partner som passar en och tydligen är TS på väg åt ett annat håll än sin man. Men skyll inte det på hans utbildning.

My sugar is raw
  • Senap
    Anonym (Dr SJL) skrev 2009-09-17 21:51:47 följande:
    Ska vi inte ta och dra ett streck under den här diskussionen snart? Verkar ju som om TS inte bryr sig ett smack längre...
    Nja, så länge folk vill diskutera så är diskussionen levande. Oavsett TS eller ej är med i bilden. Det brukar vara så på diskussionsforum.
    My sugar is raw
  • Senap
    enny signatur skrev 2009-09-17 21:29:26 följande:
    Jag håller med om att utbildningen i sig inte säger allt för mycket (men det avslöjar dock att han prioriterar annat än just studier) men däremot att han inte kan diskutera enligt ts
    Jag diskuterar varje dag med personer med lägre utbildningsgrad än mig själv.
    Intressant är det också.
    My sugar is raw
  • Senap
    HäxanSurtant3 skrev 2009-09-18 16:49:24 följande:
    jag själv vill bli tituleras ers Nåd då jag är klar med min utbildling. Ngt annat är ju inte acceptabelt. Sedan vill jag ha en egen stad som är fri från pövlen. Anonym-vill du bli min granne där?
    Jag trodde det ingick med doktorshatten. {#lang_emotions_undecided}
    My sugar is raw
Svar på tråden Min man är så trög!