Min man är så trög!
läser på högskolan nu men är det så här full i skit man blir när man får en högre utbildning så blir det ju inte kul. skärp dig TS och inse att du är en vanlig människa och inte mer märkvärdig än någon annan.
läser på högskolan nu men är det så här full i skit man blir när man får en högre utbildning så blir det ju inte kul. skärp dig TS och inse att du är en vanlig människa och inte mer märkvärdig än någon annan.
Byt karl om han är för vanlig för dig då! Bara för att du är "smart" och han hatar politik är han juh inte trög för det!
Skilj dig, man får göra det i Sverige!!!!
Anonym (Candy) skrev 2009-09-16 17:45:12 följande:
Vad är
jaså, räknar du bara lärare i naturvetenskapliga ämnen då?
pedagogiken i sig faller annars under humanistflummet.
"osv"?
Vad det var svårt att svara på vad som inräknas i "humanistflumm" Vet du inte själv vad du avser?
Har ni ens märkt att ts har dragit för längesen??
Oj, jag måste nog göra slut med min kille nu när jag börjar doktorera. Han kommer ju inte att hänga med i mina intellektuella diskussioner...
Det får vi verkligen hoppas att det inte gör. Jag har inte råd att doktorera på mer än 4 år. Iofs har jag märkt redan när jag tog min masters-examen att det han sa mest lät som grymtningar i mina öron, tror du det kommer bli värre? Kanske måste jag bygga en koja åt honom i skogen utanför där vi bor. Mycket att tänka på...
Ja, gud, tänkte inte på det. Men vad roligt för 4-årige sonen att få ett "syskon" ![]()
Gärna, men jag kan inte lämna "barnen". Men vad skönt det vore ändå, bara de fiiinaste som grannar och vänner ![]()