• Svar på tråden Köp inga plastskor/crocs!!!!
  • Sofiero

Giftiga, snorhala och jäkligt fula! Inga crocks här inte, garanterat!

• Viktorsmamma

-Sköna
    -Ända tofflor/skorna som inte gör mina fötter ömma ( har stegfel som inte hjälps av inlägg i skon)
    -inte speciellt snygga
    -oerhört sköna när man ivanligafall JÄMT har ont i fötterna när jag går på stan eller bara fram och tillbaks till affären!

kommer fortsätta använda dem iaf! har två par och planerar inte på att slänga de.

Viktor 26/10-08
  • Majsan70

Skulle aldrig falla mig in att ta ett par plastskor på mina fötter.
    Sååå fult verkligen. Älskar skor o har massor, men inga såna.

• Mollie
    Sofiero skrev 2009-09-16 00:02:23 följande:
    Giftiga, snorhala och jäkligt fula! Inga crocks här inte, garanterat!
    Samma här. Sonen har inte ens viljat ha sina i sommar...
    ~var dig själv, det finns redan så många andra~
  • Mollie
    Viktorsmamma skrev 2009-09-16 00:06:22 följande:
    -Sköna-Ända tofflor/skorna som inte gör mina fötter ömma ( har stegfel som inte hjälps av inlägg i skon) -inte speciellt snygga-oerhört sköna när man ivanligafall JÄMT har ont i fötterna när jag går på stan eller bara fram och tillbaks till affären!kommer fortsätta använda dem iaf! har två par och planerar inte på att slänga de.
    När du ska slänga dem så ska du lämna dem på tippen på "miljöfarligt avfall"!
  • Mollie
    Majsan70 skrev 2009-09-16 00:08:02 följande:
    Skulle aldrig falla mig in att ta ett par plastskor på mina fötter.Sååå fult verkligen. Älskar skor o har massor, men inga såna.
    Bra!
  • Mollie

Vill att flera ska se detta!

• emme 86

Jag köpte ett par förra sommaren att ha på jobbet men använde dom bara 3ggr eftersom att det började pirra och kännas konstigt i fötterna efter bara några minuter. Nepp, dom slängde ja ganska fort o jag är inte förvånad nu när jag fick höra om detta förra veckan eller när det nu var.

• Trailer T

Har aldrig haft några och kommer aldrig skaffa npgra heller..Fruktansvärt ful skor och i plast

Svar på tråden Köp inga plastskor/crocs!!!!