• Svar på tråden Köp inga plastskor/crocs!!!!
  • Aiwendil
    7barns mamman skrev 2009-09-16 18:25:01 följande:
    perfekta gravid skor...
    Japp! Älskar mina... folk får tycka vad dom vill
    Isaks lillebror Tim har anlänt den 15e augusti 2009
  • Mollie
    Mamma Freja skrev 2009-09-16 18:53:43 följande:
    Köper du själv ENBART ekologiska kläder och dyligt??
    Inte enbart, men jag tänker mig för, JA! Kollar gärna upp och så...
    ~var dig själv, det finns redan så många andra~
  • FrejaMariah
    Mollie skrev 2009-09-16 19:24:55 följande:
    Inte enbart, men jag tänker mig för, JA! Kollar gärna upp och så...
    Personligen tror ja de e lika mycke, om inte mer, miljöfarliga ämnen i kläder..
  • FrejaMariah

Mamma Freja skrev 2009-09-16 23:07:32 följande:

Personligen tror ja de e lika mycke, om inte mer, miljöfarliga ämnen i kläder..
    Som inte e ekologiska menar ja juh förstors..
  • Anna Svenssonliv

det är möjligt att jag inte läste exakt vartenda ord i artikeln, men ingenstans hittade jag att detta gällde Crocs. att kopiorna däremot inte är det bästa att ha på sig hade jag redan listat ut.

Jag hoppas att det inte påverkat min dotter att hon använt crocs barfota i sommar. men att både kläder o skor innerhåller gifter är inget nytt.

• katten

men då måste de ju finnas gift i tex tennisskor o sneakers med eftersom de e plast i dem med??

• Twilight
    Anna Svenssonliv skrev 2009-09-16 23:16:28 följande:
    det är möjligt att jag inte läste exakt vartenda ord i artikeln, men ingenstans hittade jag att detta gällde Crocs. att kopiorna däremot inte är det bästa att ha på sig hade jag redan listat ut. Jag hoppas att det inte påverkat min dotter att hon använt crocs barfota i sommar. men att både kläder o skor innerhåller gifter är inget nytt.
    Kolla bilderna, där står det att Crocs Cayman innehåller Kadmium.

Jag tänker ändå fortsätta att använda mina, herregud...
    ♥Älskade barn, vad vore mitt liv utan er♥
  • FrejaMariah
    katten skrev 2009-09-16 23:30:06 följande:
    men då måste de ju finnas gift i tex tennisskor o sneakers med eftersom de e plast i dem med??
    Ja tag bara upp icke ekologiska kläder, men du e nog inne på samma spår som mig?? Att de mesta inehåller miljöfarliga ämnen..
  • katten

Mamma Freja skrev 2009-09-16 23:38:27 följande:

Ja tag bara upp icke ekologiska kläder, men du e nog inne på samma spår som mig?? Att de mesta inehåller miljöfarliga ämnen..
    ja de e ja kanske:) men ja kom o tänka på att de e ju plast i mer eller mindre nästan alla skor
  • elvinaOstefan

Otroligt sköna, i sommras köpte jag ballerina crocs som inte bara är bekväma utan även snygga! Jag tänker inte heller slänga mina, dom är för bekväma.. dessutom innehåller det mesta miljögifter och allergiframkallande medel.

Svar på tråden Köp inga plastskor/crocs!!!!