• Lizzyy

Sandviken!! The place to be ;-) 1:a tråden

Hallå där!

Jag tycker det är dags för en ny Sandvikentråd! Jag vet att det har funnits, men hittar ingen, så hoppas vi kan träffas här i.

Tanken är att alla vi nyinflyttade, mammor & pappor, flickor och pojkar kan samlas här för å tjöta lite. Kanske ge tips om olika aktiviteter, få någon att fika med, eller bara umgås.

Så nu ska jag försöka hitta några FL:are som bor i Sandviken

Väl mött!!

/A

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-16 19:32
    Inser att jag inte BARA menade nyinflyttade, utan ALLA som bor i Sandviken, och kanske är sugna på att träffas, leka, pyssla osv..

Kom ihåg det är vi som gör livet i tråden (och annars...)!!

• Svar på tråden Sandviken!! The place to be ;-) 1:a tråden
  • Liten parvel

Samma sak här!

AllraFörstaGången: BF 16:de November, 2:a Barnet
    Liten Parvel: BF 19:e November, 2:a Barnet (Tuva född 070802)

• AnneVikstrand

November börjar närma sig nu :)

AnneVikstrand: BF 2 November, Första barnet

• Liten parvel

LÄngtar mig nästa sjuk efter november - lär ju vara första gången nånsin. ;)

• AnneVikstrand
    Liten parvel skrev 2009-09-22 11:32:53 följande:
    LÄngtar mig nästa sjuk efter november - lär ju vara första gången nånsin. ;)
    Så känner jag också. Aldrig har väl dessa kalla mörka kvällar betytt så mycket :p haha
  • Liten parvel

Ja å tänk vilken tidig julklapp vi får sen!! =D

• AllraFörstaGången

Hehe ja men vad roligt att vi alla 3 ska ha barn i November :D Min dotter är född i Januari 08. Hur mår ni så här långt in i graviditeten? Jag har mått bra fast de senaste veckorna har blivit värre och värre.. Har ont i ryggen och sammandragningar, förverkar m.m Bebisen ligger med huvudet neråt och har gjort det i 3veckor nu så har ont för det trycker neråt. De senaste dagarna har varit lite konstiga har ju alltid kunnat ätit normalt men nu får jag inte i mig någon mat har ingen aptit alls.. Så denna gången är det lite mer jobb än förra gången :D Men en massa sparkar och rörelser är det i magen iaf :) Är ni hemma med havandeskap eller är ni hemma av något annat skäl? Jag hade sommarjobb fram till Juli sen har jag varit arbetslös och sökt lite jobb men känns lite onödigt när man är i 7:de månaden. :)

• Scraptroll

Jag "spinger" också runt med gravidmage...fats är så trött hela tiden så sådär värst mycket spring blir det inte egentligen, är mest bara hemma och sover eller sitter vid datorn.
    Jag är arbetslös men jobbade några veckor under sommaren.

AnneVikstrand: BF 2 November, Första barnet
    Scraptroll: BF 15 November, 2:a barnet(Amanda född 05.01.28)

• AllraFörstaGången
    Scraptroll skrev 2009-09-22 12:22:35 följande:
    Jag "spinger" också runt med gravidmage...fats är så trött hela tiden så sådär värst mycket spring blir det inte egentligen, är mest bara hemma och sover eller sitter vid datorn.Jag är arbetslös men jobbade några veckor under sommaren.AnneVikstrand: BF 2 November, Första barnetAllraFörstaGången: BF 16:de November, 2:a BarnetLiten Parvel: BF 19:e November, 2:a Barnet (Tuva född 070802)Scraptroll: BF 15 November, 2:a barnet(Amanda född 05.01.28)
    okej.. ja jag är också jätte trött. men idag fick jag inte sova nått har ju tvättstugan när lilltjejen är på dagis. Vilket dagis går era barn på?
  • AnneVikstrand

Oj, vad kul att alla ska ha i November :) Det är bra att ljusa upp hösten lite. :)

Jag har inte alls mått bra. Spydde enda in i V30. Så jag har gått ner nästan 10 kg, men bebis mår bra iaf :)

Jag är också arbetslös. Men jag kan väl inte påstå att jag ligger i och säker jobb just nu, haha.

Svar på tråden Sandviken!! The place to be ;-) 1:a tråden