• Anonym (Vill veta!)

Hur onanerar ni, killar?

Ja, som motsvarighet till tråden om hur tjejer onanerar, så är det här tråden där ni killar och män berättar om hur ni gör det skönt för er !
    Är tjej och tycker att det är så upphetsande att se en kille leka med sig själv! Och jag vet att jag inyte är ensam om det.

• Svar på tråden Hur onanerar ni, killar?
  • Anonym (Vill veta!)

Anonym (Federico) skrev 2009-09-16 14:08:19 följande:

Anonym (Vill veta!) skrev 2009-09-16 13:57:20 följande:
    Ahaaa trevligt.. Brukar du inte hjälpa honom då:P?
    Självklart finns jag där med en hjälpande hand och lite mer...! Men ibland tycker jag om att titta på först. Och han tycker om när jag tittar .
  • Anonym (Federico)

Anonym (Vill veta!) skrev 2009-09-16 14:12:33 följande:

Anonym (Federico) skrev 2009-09-16 14:08:19 följande:
    Självklart finns jag där med en hjälpande hand och lite mer...! Men ibland tycker jag om att titta på först. Och han tycker om när jag tittar .
    Ja ni är öppna med varann då... Låter spännande:P:P Tycker själv det är sjukt sexigt att titta på när tjejen fingrar sig "där bak" typ om man tar henne bakifrån lr om hon onanerar framför en....
  • Doktorn

Jag brukar retas lite med mig själv först genom att smeka lätt, lätt över pungen. Ibland leker jag också lite med ollonet, t.ex. genom att försiktigt smeka ut försatsen över ollonet med smp cirklande rörelser med pekfingret.
    Förr eller senare står jag inte emot frestelsen att greppa runt ollonkanten utanpå förhuden med tumme och pek-/långfinger i cirkel. Sedan klämmer jag åt försiktigt och liksom rullar förhudskanten upp och ner över ollonkanten med ett fast grepp med fingrarna i ring. Det brukar vara svårt att hålla tillbaks tempot, och ganska snabbt blir kuken riktigt hård och ollonet svullnar upp och får hård kant, vilket gör det ännu skönare att runka med fingrarna på det viset. Ofta greppar jag pungen med vänsterhanden och drar försiktigt samtidigt.

Ibland ligger jag i sängen eller runkar i duschen, men oftast är det med en intressant film på datorn. Just idag har jag fått en packe Miss Softie med posten. De ska testas i kväll!

• FIame

Ska inte Familjeliv skriva en stor rubrik nu ..

"Såhär tillfredställer sig svenska pappor när dom vill ha lite mys" Och en fin bild på en myspappa?

Jag väntar...

...eller ska vi säga att Familjeliv är feministisk blasksida där endast mammors onani får förstasideplats?

• Peter37

Anv gärna ngt smörjmedel..tex :handkräm...runkar den riktigt hård,smeker min rakade pung med vänsterhanden..och låter högern glida med snabba hårda tag över ollonet...runkar hårdare och hårdare....mmmm så kommer det i långa härliga sprut....
    Önskar att ngn skulle vilja se...skulle vara så skönt att få runka för en tjej/kvinna(som vill se)
    //Peter

• CombatZone

Shit när man läser vissa av inläggen här blir det smärtsamt tydligt hur stort behov av sex somliga befinner sig i ;)

NO OFFENCE alltså, brukar få gå sexlös väldigt länge själv genom min yrkesroll (är militär) så man är inte direkt en främling för Lena Handén ;)

• Anonym

Jag älskar att spela in mej själv på video när jag gör det! Gillar sedan att ladda upp det på nätet eller skicka runk-klippen till vissa tjejer som gillar att kolla på det. 2 st finns här på fl föresten.

• Anonym

Men vilka ställen är de lättast för er?? menar ni sprutar juh ändå, var gör ni av satsen liksom??? hihi nyfiken,,känns som om min kille aldrig runkar, undrar om det är något fel på han??
    Han duschar alltid med dörrren öppen
    Jag är bara ifrån hemmet på mornar, när jag kommer tillbaks sover han fortf, annars är vi ifrån varann när han jobbar bara...o de är ett stressigt jobb, tror inte han hinner där....men hur???

• xXx

Med en termos fylld med ljumen risgrynsgröt,det går lika bra med makaroner

Svar på tråden Hur onanerar ni, killar?