• Anonym (Vill veta!)

Hur onanerar ni, killar?

Ja, som motsvarighet till tråden om hur tjejer onanerar, så är det här tråden där ni killar och män berättar om hur ni gör det skönt för er !
    Är tjej och tycker att det är så upphetsande att se en kille leka med sig själv! Och jag vet att jag inyte är ensam om det.

• Svar på tråden Hur onanerar ni, killar?
  • Angels Fall First
    Doktorn skrev 2009-09-23 22:12:36 följande:
    Visst är det! Funderar på att skriva ett till och mer utförligt inlägg, men då får jag väl moderatorerna på mig... *oskyldigt leende*
    Du kan alltid skriva inlagget och posta det till min inbox *ler oskyldigt* 
    mina svenska bostäver kommer och går
  • Doktorn
    Puller skrev 2009-09-28 19:11:27 följande:
    min brosa fixar de
    Vad fixar din brorsa? Att onanera? Strongt jobbat... *himlar med ögonen*
  • Doktorn

Angels Fall First skrev 2009-09-28 19:37:04 följande:

Du kan alltid skriva inlagget och posta det till min inbox *ler oskyldigt* 
    Aha! En nyfiken själ!! Jag lovar att skicka utförlig bruksanvisning av hur jag tar hand om mig själv. Dessvärre lär det inte bli hopskrivet förrän efter helgen av vissa administrativa skäl, men den som väntar på nåt' gott...
  • Angels Fall First
    Doktorn skrev 2009-09-28 19:52:27 följande:
    Aha! En nyfiken själ!! Jag lovar att skicka utförlig bruksanvisning av hur jag tar hand om mig själv. Dessvärre lär det inte bli hopskrivet förrän efter helgen av vissa administrativa skäl, men den som väntar på nåt' gott...
    Det ar nyttigt att vara nyfiken vet du val
    Jag kan vanta om jag maste. Iaf om jag vet att beloningen for att jag vantade ar bra Glom bara inte bort mig
    mina svenska bostäver kommer och går
  • Pentra
    Doktorn skrev 2009-09-16 17:49:45 följande:
    Jag brukar retas lite med mig själv först genom att smeka lätt, lätt över pungen. Ibland leker jag också lite med ollonet, t.ex. genom att försiktigt smeka ut försatsen över ollonet med smp cirklande rörelser med pekfingret.Förr eller senare står jag inte emot frestelsen att greppa runt ollonkanten utanpå förhuden med tumme och pek-/långfinger i cirkel. Sedan klämmer jag åt försiktigt och liksom rullar förhudskanten upp och ner över ollonkanten med ett fast grepp med fingrarna i ring. Det brukar vara svårt att hålla tillbaks tempot, och ganska snabbt blir kuken riktigt hård och ollonet svullnar upp och får hård kant, vilket gör det ännu skönare att runka med fingrarna på det viset. Ofta greppar jag pungen med vänsterhanden och drar försiktigt samtidigt.
    Japp, då var det kört igen. Nu rann det till ordentligt hos mig... :-P
  • Pentra
    Doktorn skrev 2009-09-28 22:15:15 följande:
    Var på god, Penta. Den bjuder jag på!
    Tack!

Sambon är hemma först om 2 tim. *suck* Vet snart inte vad jag skall ta mig till fram tills dess. Men jag lär väl alltid hitta på något...
  • Kullamannen
    Tack! Sambon är hemma först om 2 tim. *suck* Vet snart inte vad jag skall ta mig till fram tills dess. Men jag lär väl alltid hitta på något...
    Onanerade du något? Hur i så fall?
  • Lemasive

Jag brukar sno trosor från den gemensamma tvättstugan och sniffa i, medan jag uträttar mina behov på golvet.

• Anonym (kille)

Ibland fantiserar jag att en främmande kvinna frågar mig om jag skulle vilja runka för henne, finns det kvinnor som tycker om att se män runka.

• Anonym (Vill veta!)

Anonym (kille) skrev 2009-10-01 05:13:11 följande:

Ibland fantiserar jag att en främmande kvinna frågar mig om jag skulle vilja runka för henne, finns det kvinnor som tycker om att se män runka.
    Ja de finns! Här är en som älskar att titta på...
  • LitenKyckling
    FIame skrev 2009-09-16 18:21:14 följande:
    Ska inte Familjeliv skriva en stor rubrik nu .."Såhär tillfredställer sig svenska pappor när dom vill ha lite mys" Och en fin bild på en myspappa?Jag väntar......eller ska vi säga att Familjeliv är feministisk blasksida där endast mammors onani får förstasideplats?
    :D
  • Anonym (Vill veta!)
    FIame skrev 2009-09-16 18:21:14 följande:
    Ska inte Familjeliv skriva en stor rubrik nu .."Såhär tillfredställer sig svenska pappor när dom vill ha lite mys" Och en fin bild på en myspappa?Jag väntar......eller ska vi säga att Familjeliv är feministisk blasksida där endast mammors onani får förstasideplats?
    Fast FL-män får ju inte mysa med sig själva. Varannan tråd på det här forumet handlar ju om frustrerade kvinnor som vill förbjuda sin män att runka. Fastän de själva tappat sexlusten... Här är det händerna på täcket som gäller, har jag förstått.
  • Kullamannen

Anonym (Vill veta!) skrev 2009-10-01 07:59:16 följande:

Anonym (kille) skrev 2009-10-01 05:13:11 följande:
    Ja de finns! Här är en som älskar att titta på...
    Skicka ett privat mess så kan du få hamna på min lista som ibland får filminspelningar när jag njuter... Det finns redan 2 här på fl som har sett mej ett otal gånger.
Svar på tråden Hur onanerar ni, killar?