Inlägg från: Schnooglewookiemush |Visa alla inlägg
  • Schnooglewookiemush

Varför bry sig vissa inte om sitt utseende längre?

Fattar inte varför jag ska sminka mig för att jag är hemma. Av vilken anledning ska jag klä upp mig när jag ska plocka ut ur diskmaskinen? Varför ska jag duscha och sminka mig när jag ska och handla? Jag vill ju ändå inte vara uppiffad resten av dagen, så varför ska jag vara det en halvtimme på coop?

• Schnooglewookiemush
    majlin84 skrev 2009-09-16 14:37:31 följande:
    La Lola skrev 2009-09-16 14:33:40 följande: nej de är väl inget dom säger direkt.. 
    Precis som om alla män i hemlighet tycker något helt annat.

Min sambo tycker inte om när jag klär upp mig för att gå till affären, han ser ingen anledning till det. Han tycker om när jag klär upp mig när det är något särskilt, men till vardags ser han mig helst i mysbyxor. Jag själv trivs bäst i mysbyxor, är gravid och känner absolut inte för att tränga mig i några jeans som inte sitter bekvämt.
  • Schnooglewookiemush
    Ororo skrev 2009-09-16 15:16:44 följande:
    Vi pratar inte om att klä upp sig. Vi pratar om att var duschad, ha dragit en borste genom håret och ha på sig rena kläder av annat slag än mjukiskläder. Finns det inget annat än svart eller vitt på det här forumet??? H-e vad alls ska läsa trådar som f-n läser bibeln.
    Jag vill ha mysbyxor, so what?
  • Schnooglewookiemush
    Mrs Winter skrev 2009-09-16 15:23:08 följande:
    Du skulle kunna gå med mig o fika på stan klädd så tom
    Lätt! Har suttit på café många gånger i mjukisbyxor, hittills har ingen kommit fram och läxat upp mig. Fast de kanske vill i smyg...
Svar på tråden Varför bry sig vissa inte om sitt utseende längre?