Inlägg från: Me o Mike |Visa alla inlägg
  • Me o Mike

Varför bry sig vissa inte om sitt utseende längre?

Jag går MER än gärna i mysbrallor.. Och ifta osminkad!!

Men jag tror inte det har att göra med att jag är mamma utan det har nog att göra med att jag har blivit äldre och inte är så ytlig längre..

Vem fan bryr sig (förutom TS ) om jag går runt lite halvsunkig??

• Me o Mike

Fast nu när jag tänker efter så kan sunkig och oiordninggjord betya olika för olika människor!

När jag känner mig sunkig så har jag ändå ALLTID plockade och fina ögonbryn tex. Sådant gör jag ca 2 ggr/vecka eller mer..
    Alltid fräscha naglar. Ja för mig är sånt självklart men inte för alla så klart.

Så när jag känner mig sunkig så kanske en annan tycker jag ser jättefräsch ut!

• Me o Mike

Underbart!! Framförallt hålet i skrevet!! haha..
    Lady Dahmer skrev 2009-09-18 10:09:14 följande:

och traditionsenlig som jag är när det kommer till dessa sunkiga-mammor-trådar, så måste jag ju (än en gång) posta en bild på mig själv. Sunky Chic liksom. (Inbyggd AC i brallorna också, kan det bli bättre?)
  • Me o Mike

hahahahaha.. Är du SÅÅ jävla lång? 1 meter?!
    Lady Dahmer skrev 2009-09-18 10:35:50 följande:

jag är kraftigt överviktig ja. jag är typ en meter lång men har ändå strl. 44.
  • Me o Mike

Kan iaf säga att man INTE upplever dig så på bilden du la in!
    Lady Dahmer skrev 2009-09-18 10:40:03 följande:

(jag har drygt 25 kilos övervikt nu, och då har jag ändå gått ner tio kilo)
  • Me o Mike

Fast det finns fan ingen ursäkt till att gå runt med äckelhår!!

sassus skrev 2009-09-18 17:14:44 följande:
    Här har ni en mamma med mjukisbyxor och (oftast) otvättat hår i tofs. Och vet ni vad? Jag älskar att ha en anledning till att kunna gå så De flesta förstår ju varför man ser ut som ett vrak när man har småbarn. Däremot är jag noga med att duscha varje dag och sätta på lite rouge på kinderna så jag inte ser heelt död ut. Men klä upp mig när jag bara går hemma har jag ingen lust med.Däremot om vi ska till öppna förskolan eller nåt liknande drar ja på mig ett par jeans och försöker snofsa till mig.
  • Me o Mike

haha arg?! Nä inte det minsta. Och JA jag har 2 småbarn!! Gumman..

Lequisha skrev 2009-09-19 00:00:51 följande:
    Zack o Bella skrev 2009-09-18 19:33:19 följande:
    Om du har äckelhår trots dusch varje dag så förstår jag att du är så arg. Det skulle jag oxå vara I övrigt, kom igen när du har två småbarn eller fler gumman.
  • Me o Mike

Nu upplevde jag hennes inlägg som att hon gick runt med SMUTSIGT hår.
    Och jag har väl för fan aldrig sagt att man ska tvätta håret varje dag?!

Svar på tråden Varför bry sig vissa inte om sitt utseende längre?