• majsan801

Salabacke/Årsta mammor i Uppsala

Hej baralillajag vi har ju setts i augusti tråden. Bor i årsta. Tror båda våra barn är i hyfsad lika ålder.

• majsan801

Om jag får komma med ett förslag så kan det ju vara kul att träffas på ett fik första gången. Brantan är ju underbart alt fiket i årsta centrum.

• majsan801

Absolut men bara de sker på fm då jag har en äldre son som ska hämtas på dagis kl 14. Med äldsta sonen gick jag promenader i timmar varje dag runt salabacke området bodde där då. Nu har jag inte riktigt kommit igång med långa promender än men behöver motionen.

• majsan801

Bor i norra årsta på vitkålsgatan i villa.

Nej men fiket i årsta är inte alls lika mysigt som brantan men det är ett fik haha.

• majsan801

Jag kan runt kl 11 för jag har tid på BVC 10.30 med skruttan men efter det passar mig fint.

• majsan801

Jag blir lite sen då jag har tid 10.30 på bvc. Hur ser ni ut så jag känner igen er? Jag är blond brun skinnjacka och har en svart vagn.

• majsan801

Jag är lite dubbelbokad för imorgon...få se om jag kan ändra om lite för att komma

• majsan801

Tisdagar har jag min stora vilde hemma så då är det ingen vila ingen ro om jag ska ha med han. Så jag hoppar tisdagar iaf.

• majsan801

låter bra...själv sitter jag och väntar på hanteverkarna som ska byta våra fönster. De skulle ha kommit kl07. Säger j...la tur för dem att jag inte väckte ungarna och hade dem klara då.

• majsan801

Jag hinner ingenting denna vecka tyvärr. Sonen fyller 2 på onsdag och så renoverar vi här hemma inte den bästa kombinationen när man ska bjuda 25 pers på mat på onsdag men men.

• majsan801

ÖF vid liljeforstorg dvs pumpen är en underbar förskola. Kanon personal och bra lokaler. Hoppas ni får trevligt, eftersom jag har en större son har jag inte möjlighet att följa tyvärr. De är inte välkomna den tiden. Jag går gärna dock en annan dag om det är någon som är intresserad. Nån dag på fm utan stora eller en dag när man får ha med stora.

• majsan801

Jag ska försöka följa med nångång men tisdagar har jag min stora vilde hemma så det är inte ett alternativ tyvärr.

• majsan801

Jag har han på dagis mån, ons och torsag. Kör väldigt gärna lekpark. Men är nog bäst efter jul har hyfsat mycket just nu.

Svar på tråden Salabacke/Årsta mammor i Uppsala